Re: Po co?

Date: Sat, 28 Apr 2001 21:01:22 +0200
From: luksfer <l...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Po co?

Czesc!

gomez wrote:

> [...]
> KOSCIOLOWI!!! To robi wode z mozgu tak samo jak dealer narkotykow sciemnia o
> nieszkodliwosci swego towaru. Jest to wykorzystywanie czlowieka do
> powtarzania ideologii. A ciekawe, czy 5-letnie dzieci zmuszane do chodzenia
> do kosciola rzeczywiscie wierza? NIE! One nawet do konca nie wiedza o co w
> tym chodzi.
> Rozdaja im karteczki przy wychodzeniu z kosciola zeby nialy te dzieci dowod
> (podwazalny) ze byly! SKANDAL!
> Tak wlasnie wyglada prawda.
> PS. Pozdrowienia dla wszystkich nieskazonych tym.

Mylisz sie, Bog istnieje. Tyle, ze w glowach i sercach ludzi. To pewne.
Na swiecie sa wierzacy i to gleboko. Bog kieruje nimi, wplywa na nich,
oni Nim zyja. Wykorzystujac Twoje racjonalne rozumowanie dochodzimy do
wniosku, ze Bog istnieje, bo przeciez, jak uwazasz, nic nie dzieje sie
samo. "Bog jest miloscia.". POszedlbys z tym na filozofie

> Gomez

Hej