Re: Po co?

From: "Kabotynka" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Po co?
Date: Sun, 29 Apr 2001 13:42:24 +0200
Sender: [anio friko.onet.pl]@dial252.jgora.dialog.net.pl

> Ludzie to nie ma sensu!
[ciach]

Przeczytałam Twoją wypowiedź i ucieszyłam się, że jest osoba myśląca
podobnie do mnie :-).
Tak samo jak Ty jestem tego świadoma, że Chrystus żył i doszłam do zupełnie
tych samych wniosków na ten temat, tylko tylko nie potrafiłabym ich w równie
inteligetny sposób wyrazić. A np. fakt, że Jezus leczył poprzez dotyk to nie
jest znowusz takie niesamowite... przecież nawet w naszych czasach istnieją
ludzie, którzy posiadają ten dar, chociażby Zbigniew Nowak. A jednak mimo
wszystko nikt nie twierdzi, że jest wysłannikiem od Boga. Chrystus był
świrem... nie był złym człowiekiem, ale miał równie zryty beret zupełnie tak
jak ja.... tyle że w inny sposób i w innym kierunku.
W mojej szkole w e wszystkich klasach nad tablicą są wywieszone krzyże.
Bardzo protestuję z tego powodu, wręcz nawet na przerwach je ściągam.
Niestety spotykam się wyłącznie z nietolerancją wobec mnie ze strony
niektórych osób z klasy. Jednak nie mam zamiaru się poddawać. Ostatnio
wpadłam nawet na pomysł, aby zgłosić tę sprawę do dyrektora. Naprawdę nie
odpowiadają mi te krzyże, czuję się jakbym uczęszczała do szkoły
katolickiej, a przecież tak nie jest!!!!! 25% osób z mojej klasy, to są
Świadkowie Jehowy (ja jestem jedyna ateistka) i wątpię, aby również byli za
tym, aby te krzyże wisiały... Co prawda twierdzą, że to tolerują, ale to
przecież jest chore i tak być nie powinno!!! To jest zwykła dyskryminacja
ludzi innego wyznania!!! I dlaczego w szkole na lekcji religii jest tylko
katolicyzm? Przecież to nie jest jakby się na to patrzeć jedyna religia na
świecie. Zresztą ja jestem całkowicie przeciwna temu, aby w ogóle istniała
taka lekcja.
Jestem również bardzo przeciwna czemuś takiemu typu "Ziarno", oraz zmuszaniu
dzieci do debilnego śpiewania o Bogu (Arka Noego, Dzieci z brodą i jakieś
inne kretyństwa). Przecież to jest całkowicie nienormalne!!! Ludzie będąc
dorośli sami powinni zdecydować jakiego będą wyznania, jeśli w ogóle
jakiegokolwiek chcą być... Wiadomo, że małemu dziecku nie trudno zrobić wodę
z mózgu. Jestem ciekawa, czy ktokolwiek o zdrowych zmysłach, niebęcący
naiwnym dzieckiem usłyszawszy pierwszy raz w życiu brednie, że istnieje ktoś
taki jak Bóg, to by w to uwierzył. Bardzo w to wątpię!!! Ludzie, nie bądźcie
do tego stopnia głupi i zaślepieni. Bajki to są bajki, a rzeczywistość to
rzeczywistość...
Jakiś czas temu ksiądz się mnie zapytał skąd wiem co powinnam czynić skoro
jestem niewierząca i nie mam żadnych przykazań. W takim razie wg niego
powinnam kraść, zabijać itd., bo przecież nie mam żadnych zasad. Przecież
nie jestem tak ograniczona, aby nie potrafić odróżnić dobro od zła i wbrew
pozorom mam swoje zasady, których się trzymam. Czy ludzie dobrzy są dobrzy,
tylko dlatego, że istnieje coś takiego jak katolicyzm?????
Co do Twojego postu, to ze wszystkim się całkowicie z Tobą zgadzam. Chcę
bardzo pogratulować Ci realnego spojrzenia na świat!!!
Brawo!!! Oby inni również przejrzeli na oczy i dostrzegli jak jest naprawdę.
Wątpię jednak, abyś poprzez napisanie tego postu dotarł do innych :-(. Jest
wiele ludzi, ktorzy nigdy nie pogodzą się z prawdą.
Jesteś moim idolem ;-))).
---
Kabotynka
k...@w...pl