Re: Po co sie odzywacie- The End

From: Bischoop <B...@K...RUSSIA>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Po co sie odzywacie- The End
Date: Wed, 4 Sep 2002 07:43:44 +0000 (UTC)

W artykule Herp wyklawiaturzył(a):

> o jaki ptaszek tweety naslac ci kotka?
> jaki on tu taki kochany (Bischoop-ku) , co on kurwa cipe ci lize by tak do
> niego gadac, przypieprzasz sie facetow co maja rodzine?

gnojku dowaliles, spojrz na to:
adres email: w...@p...onet.pl

serwer:
pop3.poczta.onet.pl
priv7.onet.pl

haslo do twojego emaila:
USER: witki

Password: pireneje0

Haslo na kompie do roota: gorypireneje
Masz ciekawa zawartosc w swoim katalogu /home/pawel/fotki/erotyka
zainteresuje sie nia moze policja.

W zalaczeniu zaznaczam iz powyzsze dane, zamieszczone w tym poscie, sa
wynikiem testowania zabezpieczen komputerow: serwerow onet.pl i osobnika
Herp. Posunelo mnie do tego wulgarne zachowanie, oraz ublizanie
grupowiczom, za co w rzeczywistosci mozna pozwac go do sadu, dowodem
moga byc posty zamieszczane przez niego, a przebywajace rowniez w moim
archiwum.

w rzeczywistosci Herp to:
Imie Nazwisko: Pawel Dabrowski
Zamieszkaly w miescie: katowice

Rzeczywiscie jestes mistrzem zabezpieczen, ale dystrybucja Mandrake jest
dla poczatkuajcych, administrator swojego kompa tez z ciebie cienki,
bo w logach wieczorem zostawilem ci slady swojej obecnosci,
wystarczy wejsc do /var/log/messages.
FYI- czy potrzebne ci tyle portow?

Sorry za wyrazenie: wiec spieprzaj stad gnojku i to w podskokach, bo
fotografie jakie trzymasz na komputerze podchodza juz pod prokurature.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %