Po co sie odzywacie i jak zawiadamiac "górę"

1. Data: 2002-09-04 06:05:11

Temat: Po co sie odzywacie i jak zawiadamiac "górę"
Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop-ku kochany :-))))))) po co dyskutujesz?? dałam ignore na tego idotę
i co?? i zostały mi Twoje posty z jego cytatami. Napisał dwa głupie posty, 0
dyskusji i po zawodach sam by sie znudził ciszą przy jego popisach
inteligencji.
A tak a'propos mam pytanie:
Bischoop pod adres a...@t...pl zawiadamiasz o czym?? np. taka sytuacja
ktos przysyła mi stale reklame swoich stron pornograficznych, nic w tym
dziwnego bo wiele takich ale po kliknieciu na ten link ukazują sie takie
rzeczy, ze ja bym nie chciała by np. moje dziecko to zobaczyło i kogo mam
wtedy zawiadomic?? A gdzie dawac znac jesli własnie ktos umieszcza reklamę
stron pornograficznych na grupie lub np. kopiuje posty z jednej grupy, cudze
posty bez zgody włascicieli na inną grupę??

Magdalena+Karolka 4,9+...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/

2. Data: 2002-09-04 06:52:59

Temat: Re: Po co sie odzywacie i jak zawiadamiac "górę"
Od: Herp <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety wrote:

> [...]
> stron pornograficznych na grupie lub np. kopiuje posty z jednej grupy,
> cudze posty bez zgody włascicieli na inną grupę??

o jaki ptaszek tweety naslac ci kotka?
jaki on tu taki kochany (Bischoop-ku) , co on kurwa cipe ci lize by tak do
niego gadac, przypieprzasz sie facetow co maja rodzine?

3. Data: 2002-09-04 07:12:27

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule tweety wyklawiaturzył(a):

> [...]
> i co?? i zostały mi Twoje posty z jego cytatami. Napisał dwa głupie posty, 0
> dyskusji i po zawodach sam by sie znudził ciszą przy jego popisach

szukam powodow, swoich czynow

> [...]
> stron pornograficznych na grupie lub np. kopiuje posty z jednej grupy, cudze
> posty bez zgody włascicieli na inną grupę??

jesli znasz adres email danej osoby np: s...@i...pl
to wysylasz zrodlo emaila na; a...@i...pl
mozesz tam wysylac wszystko co zakloca spokoj w spolecznosci
internetowej.Takim osobom likwidowane jest konto na serwerze, w
przypadku zbyt nagminnych takich zachowan, administrator kieruje sprawe
do administratora proviodera skad ta osoba sie laczy z internetem, a
przewaznie jest to tpsa, czyli abuse@tpsa.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

4. Data: 2002-09-04 07:43:44

Temat: Re: Po co sie odzywacie- The End
Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Herp wyklawiaturzył(a):

> o jaki ptaszek tweety naslac ci kotka?
> jaki on tu taki kochany (Bischoop-ku) , co on kurwa cipe ci lize by tak do
> niego gadac, przypieprzasz sie facetow co maja rodzine?

gnojku dowaliles, spojrz na to:
adres email: w...@p...onet.pl

serwer:
pop3.poczta.onet.pl
priv7.onet.pl

haslo do twojego emaila:
USER: witki

Password: pireneje0

Haslo na kompie do roota: gorypireneje
Masz ciekawa zawartosc w swoim katalogu /home/pawel/fotki/erotyka
zainteresuje sie nia moze policja.

W zalaczeniu zaznaczam iz powyzsze dane, zamieszczone w tym poscie, sa
wynikiem testowania zabezpieczen komputerow: serwerow onet.pl i osobnika
Herp. Posunelo mnie do tego wulgarne zachowanie, oraz ublizanie
grupowiczom, za co w rzeczywistosci mozna pozwac go do sadu, dowodem
moga byc posty zamieszczane przez niego, a przebywajace rowniez w moim
archiwum.

w rzeczywistosci Herp to:
Imie Nazwisko: Pawel Dabrowski
Zamieszkaly w miescie: katowice

Rzeczywiscie jestes mistrzem zabezpieczen, ale dystrybucja Mandrake jest
dla poczatkuajcych, administrator swojego kompa tez z ciebie cienki,
bo w logach wieczorem zostawilem ci slady swojej obecnosci,
wystarczy wejsc do /var/log/messages.
FYI- czy potrzebne ci tyle portow?

Sorry za wyrazenie: wiec spieprzaj stad gnojku i to w podskokach, bo
fotografie jakie trzymasz na komputerze podchodza juz pod prokurature.

5. Data: 2002-09-04 07:46:49

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Bischoop wysłałam co nieco do abuse@ zobaczymy jaki będzie efekt.

6. Data: 2002-09-04 08:14:05

Od: "sveana" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Sorry za wyrazenie: wiec spieprzaj stad gnojku i to w podskokach, bo
> fotografie jakie trzymasz na komputerze podchodza juz pod prokurature.

Nie wycinam, bo jestem pod wrazeniem. Brawo, Bischoop!
Pozdrowienia
Ania Björk

7. Data: 2002-09-04 08:20:23

Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bischoop" <B...@K...RUSSIA> napisał w
> wiadomości news:slrn.pl.anbebn.1kp.Bischoop@kgb.russia...
> [ciach całość]
>
> aniele grupy, stróżu mój,
> ty zawsze przy nas stój,
> rano, we dnie, w nocy
> stój nam zawsze ku pomocy:-))))))

Amen!

> Przepraszam za skojarzenie z dobrze nam znaną modlitwą, ale
> właśnie takie skojarzenie odzwierciedla moje obecne do
> ciebie uczucia:-)))))))
> Może mały kurs samoobrony dla grupowiczów?:-)
> Sokrates

Podpisuję się pod tym tekstem.

Pozdrawiam i podziwiam,
Aseti

8. Data: 2002-09-04 08:21:29

Od: Alex Jańczak <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sokrates <d...@w...pl> w artykule news:al4fml$d95$1@news.tpi.pl napisał...

> Przepraszam za skojarzenie z dobrze nam znaną modlitwą, ale
> właśnie takie skojarzenie odzwierciedla moje obecne do
> ciebie uczucia:-)))))))
> Może mały kurs samoobrony dla grupowiczów?:-)

Lepiej się zastanów, co będzie jeśli mu się narazisz...

Olka(z baaaaaaardzo mieszanymi uczuciami)
--
**/|_/|**********************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

9. Data: 2002-09-04 08:22:19

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> właśnie takie skojarzenie odzwierciedla moje obecne do
> ciebie uczucia:-)))))))
> Może mały kurs samoobrony dla grupowiczów?:-)

jestem za!!!
pozdr.Joanna

10. Data: 2002-09-04 08:25:33

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]