hih

1. Data: 2002-09-03 18:49:39

Temat: hih
Od: Herp <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wasze posciki sa tutaj zalosne, lepiej kobity zajmijcie sie swoimi chlopami
zeby wam nieodskakiwali na boku

2. Data: 2002-09-03 18:55:23

Temat: Re: hih
Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Herp wyklawiaturzył(a):

> Wasze posciki sa tutaj zalosne, lepiej kobity zajmijcie sie swoimi chlopami
> zeby wam nieodskakiwali na boku

swojej niedopuszczasz najwyrazniej do swojego komputera?

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

3. Data: 2002-09-03 19:07:19

Od: Herp <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop wrote:

> W artykule Herp wyklawiaturzył(a):

> swojej niedopuszczasz najwyrazniej do swojego komputera?

Nie bo to tylko kobieta i nie ma takiego wysokiego ilorazu inteligencji by
moc go obslugiwac

4. Data: 2002-09-03 19:18:03

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Herp wyklawiaturzył(a):

> Nie bo to tylko kobieta i nie ma takiego wysokiego ilorazu inteligencji by
> moc go obslugiwac

no to tylko jej wspolczuc twojej glupoty

5. Data: 2002-09-03 19:27:04

Od: Herp <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop wrote:

> W artykule Herp wyklawiaturzył(a):

> no to tylko jej wspolczuc twojej glupoty

juz drugi raz stwierdzasz ze jestem glupi, czyzbys mnie biszkopciku znal?
jakie masz prawo by tak o mnie piosac ty pierdolony kutasie?

6. Data: 2002-09-03 19:44:43

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Herp wyklawiaturzył(a):

> juz drugi raz stwierdzasz ze jestem glupi, czyzbys mnie biszkopciku znal?
> jakie masz prawo by tak o mnie piosac ty pierdolony
kutasie?
^^^^^^^^
i oto pisze inteligenty czlowiek, abstrahujac
juz od inteligentnego i kulturalnego slownictwa.

7. Data: 2002-09-05 07:58:37

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Herp zapodała:

> Nie bo to tylko kobieta i nie ma takiego wysokiego ilorazu inteligencji by
> moc go obslugiwac

Oszkurde, jestem pod wrażeniem:-O. Niedawno oglądałam program, w którym
małpa obsługiwała komputer.

--
Pozdrawiam:
Justyna