rodzina

1. Data: 2002-09-03 18:46:35

Temat: rodzina
Od: Herp <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka popierdolona grupa o czym wy tu piszecie........? jak wyszkolic kobite?

2. Data: 2002-09-03 18:55:22

Temat: Re: rodzina
Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Herp wyklawiaturzył(a):

> Jaka popierdolona grupa o czym wy tu piszecie........? jak wyszkolic kobite?

czy ktos ci zabrania odsubskrybowac te grupe......?

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

3. Data: 2002-09-03 19:06:16

Od: Herp <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop wrote:

> W artykule Herp wyklawiaturzył(a):

> czy ktos ci zabrania odsubskrybowac te grupe......?

A niby czemu mialbym to zrobic?

4. Data: 2002-09-03 19:18:02

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Herp wyklawiaturzył(a):

> A niby czemu mialbym to zrobic?
bo nie masz takigo ilorazu inteligencji by zrozumiec o czym my piszemy.

5. Data: 2002-09-03 19:27:58

Od: Herp <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop wrote:

> W artykule Herp wyklawiaturzył(a):

> bo nie masz takigo ilorazu inteligencji by zrozumiec o czym my piszemy.

tylko ty tak twierdziz, moja luba uwaza wrecz przeciwnie, ,ze jestem
inteligentny.

6. Data: 2002-09-03 19:44:43

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Herp wyklawiaturzył(a):

> tylko ty tak twierdziz, moja luba uwaza wrecz przeciwnie, ,ze jestem
^^^^^^^^^
> inteligentny.

o i znowu tak inteligentna znajomosc jezyka polskiego.
BTW to na priwa ci juz napisalem cos, daj se czlowieku siana, IMO u
wszystkich grupowiczow napweno jestes splonkowany, tak wiec pokaz iz
jestes inteligenty na tyle by odsubskrybowac w swoim czytniku te grupe,
i zalozyc wlasna: alt.pl.herp.to.glupi.kutas

7. Data: 2002-09-03 19:48:33

Od: Herp <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop wrote:

> [...]
> jestes inteligenty na tyle by odsubskrybowac w swoim czytniku te grupe,
> i zalozyc wlasna: alt.pl.herp.to.glupi.kutas

biszkopcie dojebales teraz, chlopie czy sadzisz ze ta zmiana emaila uchroni
cie by nie zajebac twojej skrzynki spamem? jestes zawsioczalym zkurwysynem.

8. Data: 2002-09-03 21:05:25

Od: "Domin" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko ty tak twierdziz, moja luba uwaza wrecz przeciwnie, ,ze jestem
> inteligentny.

Przecierz nie napisal ze Twoja luba jest madrzejsza od Ciebie
Pozdrawiam
Domin

9. Data: 2002-09-03 22:35:36

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bischoop" <B...@K...RUSSIA> wrote in message
> [...]
> BTW to na priwa ci juz napisalem cos, daj se czlowieku siana, IMO u
> wszystkich grupowiczow napweno jestes splonkowany,

Dzięki za radę

JAcek

10. Data: 2002-09-04 03:54:27

Od: "Alex Jańczak" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al3dg1$inj$...@n...onet.pl...

> Dzięki za radę
>
> JAcek

A bez rady nie potrafisz podjąć takiej trudnej decyzji? ;)

Olka(pękająca ze śmiechu jak zawsze gdy ktoś karmi trolla)
--
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

Zyczenia
bede tata :-)))))))))