rodzina

11. Data: 2002-09-04 04:58:37

Temat: Re: rodzina
Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Herp wyklawiaturzył(a):

> biszkopcie dojebales teraz, chlopie czy sadzisz ze ta zmiana emaila uchroni
> cie by nie zajebac twojej skrzynki spamem? jestes zawsioczalym zkurwysynem.

Herpie przyjdzie mi choc jeden jakis spam na skrzynke, to tak ci urzadze
komputer, ze dysk wypieprzy ci z obudowy twojego komputera, a pozniej
trafisz do a...@t...pl i na tym skonczy ci sie przygoda z internetem.
Tak wiec zycze powodzenia :-))
--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

12. Data: 2002-09-04 05:01:01

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herp" <w...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:al31bv$i5k$1@news.tpi.pl...

jak wyszkolic

> A niby czemu mialbym to zrobic?

Ponieważ już swoim pierwszym postem wykazałeś się prostackim
chamstwem, które wg ciebie pewnie miało być dobrym żartem a
takim nie jest, więc spadaj z tej grupy i znajdź sobie coś
bardziej odpowiedniego i zrozumiałego dla twojego poziomu.
Sokrates

13. Data: 2002-09-04 06:50:10

Od: Herp <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop wrote:

> [...]
>
> Herpie przyjdzie mi choc jeden jakis spam na skrzynke, to tak ci urzadze
> komputer, ze dysk wypieprzy ci z obudowy twojego komputera, a pozniej

buhahaha
chlopie mozesz mi na skakac, nie tak latwo bedzie ci sie dostac do mojego
kompa, stoi na nim tylko linux, jest bardzo dobrze zabezpieczony, zas do
skrzynki tez nikt nie nawysyla mi pierdol, bo mam dobrze ustawiona
filtracje.
Jestescie poprostu za cincy, takie rodzinne mamisynki hehhe.

14. Data: 2002-09-04 07:12:26

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> filtracje.
> Jestescie poprostu za cincy, takie rodzinne mamisynki hehhe.

skoro tak uwazasz, to chyba masz racje, to ty jestes tu osoba z
najwyzszym ilorazem inteligencji.
Nie sztuka jest uzywanie Linuksa, wsza miec troche pojecia by odpowiednio go
skonfigurowac, no ale moge sie mylic przeciez ty pewno jestes obiegany w tych
sprawach
z twoich slow wnioskuje ze jestes hackerem bo mi zasypiesz skrzynke.
Ale wedlug mnie ty jestes zwyklym pryszczatym lamerem bo nie umiesz odczytac
ani naglowkow ani nie rozumiesz mojej sygnaturki ktora zawiera pewna czesc:
LRU: #260447, wiesz to jest taki skrot: Linux User Registered: #260447,
oznacza to ze jestem zerejestrowanym uzytkownikiem linuksa, i te cyferki
to moj numer.

BTW- czym wedlug ciebie jest hacking?

15. Data: 2002-09-04 07:17:10

Od: Herp <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop wrote:

> [...]
> zawiera pewna czesc: LRU: #260447, wiesz to jest taki skrot: Linux User
> Registered: #260447, oznacza to ze jestem zerejestrowanym uzytkownikiem

tak jestem hackerem, potrafie wiele, i niedlugo sie o tym przekonasz, jak
kazdy z tej grupy.

16. Data: 2002-09-04 07:43:42

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> filtracje.
> Jestescie poprostu za cincy, takie rodzinne mamisynki hehhe.

Ty _Hacker_ , jezdzisz w gory........?

17. Data: 2002-09-04 07:43:43

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Herp wyklawiaturzył(a):

> tak jestem hackerem, potrafie wiele, i niedlugo sie o tym przekonasz, jak
> kazdy z tej grupy.

Hackerze pytalem sie czy jezdzisz w gory, bo tak wszedzie poustawiales
hasla. :-))))

18. Data: 2002-09-04 08:40:39

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alex Jańczak" <o...@p...pl> wrote in message
> A bez rady nie potrafisz podjąć takiej trudnej decyzji? ;)
>
> Olka(pękająca ze śmiechu jak zawsze gdy ktoś karmi trolla)

No cóż, nie wiedziałem, że można wyłączyć posty konkretnej osoby,
co w tym śmiesznego nie wiem.

Jacek

Zyczenia
bede tata :-)))))))))