Po co tluszcz na DO??

11. Data: 2003-09-10 14:08:09

Temat: Re: Po co tluszcz na DO??
Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdr
> Kafka - 5 dzien na eksperymencie pt. Atkins.
> I narazie faktycznie bez efektow, choc po 4 dniach to trudno wyrokowac,
wiec
> nie wyrokuje ;)

Mam prosbe jak bys mogla informowac nas na bierzaco o przebiegu atkinas to
bede bardzo wdzieczny. POZDRAWIAM

12. Data: 2003-09-11 08:54:37

Temat: Jest OT, bylo Po co tluszcz na DO??
Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Manio" <m...@g...pl> napisał >

> Mam prosbe jak bys mogla informowac nas na bierzaco o przebiegu atkinas to
> bede bardzo wdzieczny. POZDRAWIAM

Nie ma sprawy, jest watek z dnia 8/09/2003 "Atkins-3 dzien" - tam bede sie
dopisywac co jakis czas.
Kafka

13. Data: 2003-09-12 10:08:24

Od: " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Manio <m...@g...pl> napisał(a):

> To jak zejdzie woda to tez schudne. chocby dlatego ze dla pozyskania
> wiekszych il wody puszcza wiazania tluszczu wode przepale a tluszcz wydale.
>
> Mam racje? :-)

Przebudujesz sie tak, ze ze zbednego tluszczu twoj organizm bedzie od razu
produkowal mydlo i wydalal w postaci kostek po 200g.

14. Data: 2003-09-12 10:20:07

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

goondoljerzy w wiadomości news:bjs5uo$aij$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Przebudujesz sie tak, ze ze zbednego tluszczu twoj organizm bedzie od
> razu produkowal mydlo i wydalal w postaci kostek po 200g.

dobre :))))))))))))))

15. Data: 2003-09-13 06:17:31

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bjs5uo$aij$1@inews.gazeta.pl...

> Przebudujesz sie tak, ze ze zbednego tluszczu twoj organizm bedzie od razu
> produkowal mydlo i wydalal w postaci kostek po 200g.

O kurde a jak zaczne produkowac mydlo a przez przypadek moj ogranizm pojdzie
dalej i samoistnie sie obrzeza to bedzie lipa. Pierdziele ide lepiej zjem

MM i kiełbaski z grila
Nowa strona, zapisz ją "na wszelki wypadek"
[gdzie] Normy zywieniowe
Atkins - 3 dzien
Wegetarianizm a dzieci