Po co umysł racjonalizuje?

91. Data: 2007-08-07 21:42:56

Temat: Re: Po co umysł racjonalizuje?
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sie, 22:00, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote:
> Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:1186508541.162013.27220@d55g2000hsg.g
ooglegroups.com...

> Ogórka ! :)

Dala bym Ci, dala, alem go zjadla! :)

--
Fragile

92. Data: 2007-08-07 22:01:01

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
On 7 Sie, 22:36, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> Fragile; <1...@d...googlegroups.c
om> :

>Co Ty na to? ;)

A co ja z tego bede miala?;)

Może wreszcie dziecko ;P

93. Data: 2007-08-08 03:55:55

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile; <1...@q...googlegroups.c
om> :

> Wez Ty w koncu przejmij inicjatywe, Ty, Ty, molu ksiazkowy ;P
> Juz ja wiem jakie 'poderczniki' Ci w golwie i na jakich jedziesz ;P

"Podręcznik pilota samolotów typu Boening"? ;)

> Yes, yes, yes! Skad wiesz moj Ty pajacyku ;)
> [Tak swietnie Cie znam, ze az mi zawrociles w glowie ;) Wez zejdz na
> ziemie i badz... realista ;)]

To przecież jestem mój Pączusiu. ;p

> Heh?? Nieznajome slowo, ale ok, skoro Ty w tym gustujesz, to
> wprowadzisz mnie w ten swiat mozgojebow...
> Cos za cos ;)

Napój dla smakoszy - inaczej nazywany mózgotrzepem, czarem pgr-u,
jabolem, wisieńką, nalewką, siarą. Ale jeżeli się będziesz wzdragała, to
się kupi rum na kościach, razowy chlebek do oczyszczania z kolorku i sru
- chociaż czekaj - widziałem biały rum na kościach, tylko ten dla
niepoznaki ma inną nazwę i jest zaprawiany acetonem - jak Ci zapach
acetonu nie będzie przeszkadzał, to też może być. ;)

> A co ja z tego bede miala?;)

Ból głowy dzień po? ;)

> Jednak nie przekonales mnie ;) Mnie trudno przekonac ;)
> A poza tym ja Cie nawet nie znam, ach <rumieniec> ;)

A to tak najlepiej - odrobina adrenaliny, ekscytacji i nieznanego.. ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://www.flyer36.republika.pl/

94. Data: 2007-08-08 04:17:04

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky; <f9aq02$qap$1@news.onet.pl> :

> Może wreszcie dziecko ;P

Nie no Sky - zmuszasz mnie do otwartości - z powodu spożywania
mózgotrzepów stałem się impotentem, więc sam rozumiesz - zostały mi
tylko rozmowy filozoficzno-maniakalno-depresyjne. I oczywiście picie
mózgotrzepów.;)

Flyer

95. Data: 2007-08-08 05:56:21

Od: "ksRobak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl>

> [...] z powodu spożywania mózgotrzepów stałem się impotentem,
> więc sam rozumiesz - zostały mi tylko rozmowy
> filozoficzno-maniakalno-depresyjne.
> I oczywiście picie mózgotrzepów.;)
>
> Flyer

JUDA@, Lajkonix, AW-uniu i tym podobni.
Spożywajcie w pokoju mózgotrzepy.
To dla was - DAR od Ewolucji.
zdrófko :)
Buhła,ha,ha,haha ,hr,hr chargot
Edward Robak*
Uwaga: kopia na pl-sci-matematyka
~>°<~

96. Data: 2007-08-08 09:38:50

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sie, 06:17, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> Sky; <f9aq02$qa...@news.onet.pl> :

> Nie no Sky - zmuszasz mnie do otwartości - z powodu spożywania
> mózgotrzepów stałem się impotentem,

Buuu:((
Czy jest jeszcze jakas nadzeja? Wiesz, sa rozne kliniki...;)

> więc sam rozumiesz - zostały mi
> tylko rozmowy filozoficzno-maniakalno-depresyjne. I oczywiście picie
> mózgotrzepów.;)

Biedactwo moje ;) Ale i tak Cie... no wiesz ;) Chce, abys wiedzial, ze
Twoj problem nic miedzy nami nie zmienia, tygrysku... ;)

--
Fragile

97. Data: 2007-08-08 11:01:22

Od: "ksRobak" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" <r...@o...pl>
> "Flyer" <f...@p...gazeta.pl>

> [...]

Ewolucja was kocha - kochani bracia i siostry.
Na zdrowie. :)
<Ding>

98. Data: 2007-08-08 14:01:29

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile; <1...@b...googlegroups.co
m> :

> Buuu:((
> Czy jest jeszcze jakas nadzeja? Wiesz, sa rozne kliniki...;)

Achtung - jestem zmęczony i niestety trzeźwy, a co za tym idzie, mogę
być dosadny.

Otóż - lat temu dwa, znajoma z pracy zachęcała mnie do związania się z
jakąś dziewczyną - odpowiadałem Jej nieodmiennie, że jeżeli chciałbym
poczuć przyjemność bycia w związku z kobietą, to roztłukłbym butelkę,
położył na krześle i na nią usiadł. Dzisiaj inna znajoma, na mój zarzut,
że kobiety bywają autokratyczne, odpowiedziała mi, że to normalne -
kobiety tak mają. Zastanawiam się znów nad tą tłuczoną butelką - zamiast
wydawać pieniądze na kliniki, chodzić, męczyć się, wystarczy, że usiądę.
;)

> Biedactwo moje ;) Ale i tak Cie... no wiesz ;) Chce, abys wiedzial, ze
> Twoj problem nic miedzy nami nie zmienia, tygrysku... ;)

Dobra Fragile - chodź na piwo, męża i Magdy nie zabieraj. ;)

Flyer

99. Data: 2007-08-08 19:18:29

Od: rwt <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedź do listu Wielce Szanownej Pani / Szanownego Pana <Flyer>.
Wysłannik wyższej inteligencji tako rzecze :):

> Sky; <f90g9j$n6m$1@news.onet.pl> :

> Po to, żeby móc zastosować znane schematy werbalne do rzeczywistości, po
> to, żeby podnieść sobie samoocenę i obniżyć prób niepokoju/lęku i często
> po to, żeby nie przekroczyć granic własnego poznania/własnej wiedzy.
>
> "Oczywiście nie stwierdzono ścisłych związków pomiędzy schizofrenią, a
> zdolnościami artystycznymi. Zaobserwowano jednak, że często u chorych
> następuje nagłe ujawnienie się talentu. W przebiegu schorzenia
To twój strach przed innością, a nie choroba kogoś innego.

100. Data: 2007-08-08 19:36:57

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

rwt; <f9d4u6$nbo$1@inews.gazeta.pl> :

> Odpowiedź do listu Wielce Szanownej Pani / Szanownego Pana ‱Flyer›.
> Wysłannik wyższej inteligencji tako rzecze :):

> To twój strach przed innością, a nie choroba kogoś innego.

Gdybyś miał problemy z czytaniem - to cytat - link był pod spodem. I nie
strach - dysonans można co najwyżej definiować jako niepokój i jest on
normalnym stanem w przyrodzie, więc gdybyś był tak miły i nie imputował
mi rzeczy, których sam doświadczasz, to byłbym wdzięczny. KAŻDY
doświadcza dysonansu - proste?

Flyer
--
gg: 9708346
http://www.flyer36.republika.pl/

odbija mi ????
a jak wy myślicie?
bardzo interesująca, nowa teoria psychologiczna - napisana przez Polaka!
Autokrytycyzm
Re: Garował pod sztywną celą, a teraz jeździ i opowiada