Po czesku

1. Data: 2004-07-08 10:02:38

Temat: Po czesku
Od: Kresman <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Szukam na gwalt ogrodniczke ew.ogrodnika wladajacych czeskim.

Irek

2. Data: 2004-07-08 10:11:38

Temat: Re: Po czesku
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam na gwalt ogrodniczke ew.ogrodnika [.]

A Ty co? Heteroseksualny, ze obojetnie, czy ogrodnik, czy ogrodniczka? ;-))
Pozdr. Jurek

3. Data: 2004-07-08 10:44:09

Od: "A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kresman wrote:

> Szukam na gwalt ogrodniczke ew.ogrodnika wladajacych czeskim.

Dobre :) Jesli do tlumaczenia czegos, to poszukaj na
pl.hum.tlumaczenia.
--
A.
Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special

4. Data: 2004-07-08 10:45:17

Od: Kresman <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki schrieb:

> A Ty co? Heteroseksualny, ze obojetnie, czy ogrodnik, czy ogrodniczka? ;-))
> Pozdr. Jurek

Ot, bydle zlosliwe!!! Nie pomoze ale latke przypiac porzadnemu ojcu
dzieciom pierwszy.

Irek

5. Data: 2004-07-08 10:46:21

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki"
<j...@p...onet.pl>

> A Ty co? Heteroseksualny, ze obojetnie, czy ogrodnik, czy ogrodniczka?
;-))
> Pozdr. Jurek

Biiiiii....
?
--
Pozdrawiam, Jerzy

6. Data: 2004-07-08 10:48:30

Od: Kresman <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty co? Heteroseksualny, ze obojetnie, czy ogrodnik, czy ogrodniczka? ;-))
> Pozdr. Jurek

Raczej biseksualny...

Ein bisschen Bi..., schadet nie - mawiaja otwarci na takie eksperymenty
Niemcy. Niech Ci Grzesio przetlumaczy, jak nie znasz germanskiego.
Grzesio byl za Odra i nie jedno widzial.

Irek

7. Data: 2004-07-08 10:51:31

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kresman" <i...@t...de>
ogrodniczka? ;-))

> Ot, bydle zlosliwe!!! Nie pomoze ale latke przypiac porzadnemu ojcu
> dzieciom pierwszy.

Ireczku, a gdzie ty widzisz zlosliwosc?
;-)
Jesli szukasz w sieci nazw roslin po czesku to sa cale slowniki lac.-cz.
Strony ogrodnicze równiez.

--
Pozdrawiam, Jerzy

8. Data: 2004-07-08 10:53:01

Od: Kresman <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

A. schrieb:

> Dobre :) Jesli do tlumaczenia czegos, to poszukaj na
> pl.hum.tlumaczenia.

Mnie sie rozchodzi nie o tlumaczenia a o korespondencje. Znalazlem
strone i juz z pomoca bohemisty napisalem ale bez odpowiedzi. A moj
bohemista czesto na brak czasu narzeka. Pomyslalem: nie ma jak bratnia
ogrodnicza dusza! Moze dla siebie tez cos znajdzie? A moze ja odwdziecze
sie czyms niemieckim? Ostatecznie bede dlalej gwalcil bohemiste ale
milej byloby ze swojej ogrodniczej grupy.

Irek

9. Data: 2004-07-08 10:57:53

Od: Kresman <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN schrieb:

> [...]
> ;-)
> Jesli szukasz w sieci nazw roslin po czesku to sa cale slowniki lac.-cz.

Na tej stronie znalazlem kilka odmian dereni o ktorych marze. Niestety
nie sa wyraznie podane adresy producentow. Chodzi o to by je zdobyc ale
nikt nie odpowiada.

Irek

10. Data: 2004-07-08 11:04:33

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kresman" <i...@t...de> napisal w wiadomosci
> Szukam na gwalt ogrodniczke ew.ogrodnika wladajacych czeskim.

Gdyby nawet wladala, to bym sie nie przyznala, gwalt....wielka mi
przyjemnosc ... :))

Pozdrawiam
Kaska

jak zmusic rosline do bycia bonsai