Po czym rozpoznać prawdziwy chleb razowy w sklepie?

1. Data: 2004-10-03 16:59:37

Temat: Po czym rozpoznać prawdziwy chleb razowy w sklepie?
Od: "Kasia_rowerowa" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiele bochenków nazywa się razowymi, ale ja mam wątpliwości...
Np. kupiłam taki chleb - skład: "maka typ 2000, mąka typ 750, kwas naturalny,
woda, drożdże, sól" - i jest to chleb razowy???

Dzieki za pomoc

kasia_rowerowa

1. Data: 2004-10-03 18:14:47

Od: "Andro" <a...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Kasiu prawdziwy razowiec ma kolor ciemnej kawy z mlekiem-jest
szary -ale nie jest
brązowy .Jest szorstki w ustach,wyrażnie zbożowy. Fałszywki są sztucznie
barwione.

Użytkownik "Kasia_rowerowa" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:cjpb5p$105$1@inews.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2004-10-03 18:15:29

Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl.terefere> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia_rowerowa" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> Wiele bochenków nazywa się razowymi, ale ja mam wątpliwości...
> Np. kupiłam taki chleb - skład: "maka typ 2000, mąka typ 750, kwas
> naturalny,
> woda, drożdże, sól" - i jest to chleb razowy???

Hmm... a niby jaki? ;)
Z tego co pamiętam ze starszych dyskusji grupowych, to maka typu 2000 jest
wlasnie maka do pieczywa razowego...

Polecam uwadze post Stryjka:
http://glinki.com/?l=yjv8na

I wogole kumpla Google ;)
http://glinki.com/?l=utdyf2

Bozenka z Wilna :)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2004-10-04 16:25:54

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl.terefere> napisał w
wiadomości news:cjpfej$snm$1@absolut.sgh.waw.pl...
> "Kasia_rowerowa" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
>
> Hmm... a niby jaki? ;)
> Z tego co pamiętam ze starszych dyskusji grupowych, to maka typu 2000 jest
> wlasnie maka do pieczywa razowego...

A moża 750 to nie jest mąka do pieczywa razowego. Mieszany zatem :)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-10-04 16:27:07

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> A moża 750

Nie wiem, dlaczego tak napisałam ;) Miało być mąka :)

Śliwki i maliny???
czyszczenie palników w kuchence elektrycznej
łosoś, śmietana,makaron..
wino z węgierek
RATUNKU - PASOŻYTY W KUCHNI:(