Po malowaniu scian

1. Data: 2004-02-17 20:03:39

Temat: Po malowaniu scian
Od: "aLien" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pewien problem chodzi o to ze malowalem sciany na niebiesko i w
niektorych miejscach wystapily plamy - smugi tak jak by byly rozne odcienie
farby. Zaznacze ze sa to swieze tynki, oczywiscie wczesniej zagruntowalem i
malowalem juz 2x. Narzedzie jakim malowalem to walek oczywiscie nie jakis
najtanszy ale porzadny bo nie chcialem oszczedzac na narzedziach. Jestem
troche zalamany jutro ide malowac znowu. Moze jakies rady przed 3 malowaniem

1. Data: 2004-02-17 20:14:55

Temat: Re: Po malowaniu scian
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.02.2004 21:03, Użytkownik aLien napisał:

> Mam pewien problem chodzi o to ze malowalem sciany na niebiesko i w
> niektorych miejscach wystapily plamy - smugi tak jak by byly rozne odcienie
> farby.

> Moze jakies rady przed 3 malowaniem

Poczekać aż przeschnie ?

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-02-18 07:00:01

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

efekt nierownomiernego zagruntowania - przerabialem to na jednej scianie ktora
fachowiec od plyt GK zagruntowal dosc nieudolnie

1. Data: 2004-02-18 15:21:51

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aLien" <a...@o...pl> wrote in message news:c0trvj$12q$1@news.onet.pl...
> [...]
> najtanszy ale porzadny bo nie chcialem oszczedzac na narzedziach. Jestem
> troche zalamany jutro ide malowac znowu. Moze jakies rady przed 3

Moze w tych miejscach polozyles grubiej farby i wolniej schnie? Poczekaj
pare dni

Zaslav

1. Data: 2004-02-19 13:09:21

Od: "Buzka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> efekt nierownomiernego zagruntowania - przerabialem to na jednej scianie
ktora
> fachowiec od plyt GK zagruntowal dosc nieudolnie

Ewentualnie zle rozmieszana farba. Czym mieszales przed zanurzeniem walka?

Buzka

1. Data: 2004-02-21 18:02:03

Od: "aLien" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

no i udalo sie pomalowalem teraz duluxem 1 raz i jest super, blekit wyszedl
taki jaki chcialem
Dzieki wszystkim za rady
Użytkownik "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> napisał w
wiadomości news:c0vvua$317$1@nemesis.news.tpi.pl...

> odcienie
> malowaniem
>
> Moze w tych miejscach polozyles grubiej farby i wolniej schnie? Poczekaj
> pare dni
>

> Zaslav

Re: Po malowaniu scian
Niedrogi materac 120x200 - gdzie w Warszawie
Kwaterunek, a remonty i modernizacje
Jak ocieplic dach?
dzwi do piwnicy