Re: Po targach

1. Data: 2000-10-10 10:21:09

Temat: Re: Po targach
Od: K...@r...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Nie wiem czy się nie narzucam, tudzież wtrącam, ale czy mógłbym otrzymać również
adres tego pana od winorośli z targów?
Dziękuję.
Krzysztof Koszorz

2. Data: 2000-10-10 11:12:04

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

K...@r...com.pl napisał:

> Witam.
> Nie wiem czy się nie narzucam, tudzież wtrącam, ale czy mógłbym otrzymać również
> adres tego pana od winorośli z targów?
Adres podam na grupę:
Winnica Doswiadczalna "Magdalenka"
inż. Roman Kudłacik
ul Batorego 30A
34-120 Andrychów
tel. (33) 875-24-64

Z Raciborza masz chyba do Andrychowa bliżej niż ja z Krakowa

Wykazu odmian otrzymanego od tego pana wolałbym nie umieszczać na WWW.
Po pierwsze, nie mam na to zgody, a po drugie, nie moge reklamować
na sieci akademickiej.
Postaram się jednak w najbliższych dniach zeskanować ten spis
i podsyłać na życzenie.
Nie biorę jednak odpowiedzialnosci za asortyment i jakosć - niec
od tego pana na razie nie kupiłem.
Krzysztof

3. Data: 2000-10-11 21:51:29

Od: "Anka Stonert" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja sie polecam na ten zeskanowany spis odmian
Z góry dziekuję Anka
--
---------------Z motyką na słońce---------------
<s...@f...edu.pl>

4. Data: 2000-10-13 11:12:16

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk napisał(a):

> Adres podam na grupę:
> Winnica Doswiadczalna "Magdalenka"
> inż. Roman Kudłacik
> ul Batorego 30A
> 34-120 Andrychów
> tel. (33) 875-24-64

Aaaa! Pan Kudłacik! Rzeczywiście ma ofertę 100 odmian, nieźle opisanš choć.... udało
mi się ( z przykrościš oczywiście) trafić go w odmianę Italy (Italia).
Niemniej jednak trochę zamowiłem i w przyszłym tygodniu spodziewam się przesyłki.
Ewentualna opinia - za rok.
Pozdrawiam
Janusz

5. Data: 2000-10-13 11:19:13

Temat: Re: Po targach - katalog winorosli
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał:

> Krzysztof Wilk napisał(a):
>
> Niemniej jednak trochę zamowiłem i w przyszłym tygodniu spodziewam się przesyłki.
> [...]
No to cie nie zaskoczyłem katalogiem ;-(
Za to reszcie osób które o niego prosiły postaram się dzis wysłać.
OCR trochę namieszał i muszę skorygować.
W przyszłym tygodniu mnie nie będzie.
Pozdrawiam,
Krzysztof

6. Data: 2000-10-15 21:03:36

Od: "Anka Stonert" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne dzięki,
już dostałam spis, tzn dostałam w piątek na komóre,
a w komputrze dopiero dzisiaj po powrocie ze wsi
pozdrawiam Anka

<s...@f...edu.pl>

Avocado
Piękny kwiat