Po wczorajszej kolacji chyba awansuję w Cafe

1. Data: 2001-10-31 09:24:18

Temat: Po wczorajszej kolacji chyba awansuję w Cafe
Od: "Wojciech Jachowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... na starszego dyrektora asrtystyczno-choreograficznego. Oto moje menu
- kotlety ziemniaczane z boczkiem pakowane próżniowo
- kotlety mielone pakowane próżniowo
- chlebek krojony
- majonez
- smakija
- ogórki kiszone, kupna w słoiku!!

WWj

Ps. Przepraszam.

1. Data: 2001-10-31 10:59:56

Temat: Re: Po wczorajszej kolacji chyba awansuję w Cafe
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

pozdry Monika
Użytkownik Wojciech Jachowski <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9rog11$rjh$...@n...tpi.pl...
> ... na starszego dyrektora asrtystyczno-choreograficznego. Oto moje menu
> - kotlety ziemniaczane z boczkiem pakowane próżniowo
> [...]

to ja chyba tez jakies cos dostane bonusowo:
wczoraj na obiad byla kasza gryczana gotowana w woreczkach, sos
pieczeniowo - grzybowy z torebki [pol na pol pomieszany] i do tego ogorki
kupione w zieleniaku z beczki kiszone i takie kwasne ze do dzisiaj pamietam
pozdry Monika

p.s.
sos byl za slony, ale to fabrycznie..

1. Data: 2001-10-31 11:15:33

Od: "Monika Sawicka" <m...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Jachowski <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9rog11$rjh$...@n...tpi.pl...
> Oto moje menu

No to i ja się przyznam do czegos:
dziś na obiad "pomidorowa" - kostka rosołowa, dwie łyżki koncentratu, woda
kranówa, trochę gazu i ryż torebkowy
drugie danie: mięsko mielone mrożone, fix do bolońskiego spaghetti,
makaron...

A na deser jabłecznik - po 12,50 za kg :)

--
Monika pozdrawia

1. Data: 2001-10-31 11:45:53

Temat: Odp: Po wczorajszej kolacji chyba awansuję w Cafe
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Jachowski" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9rog11$rjh$1@news.tpi.pl...
> ... na starszego dyrektora asrtystyczno-choreograficznego. Oto moje menu
> - kotlety ziemniaczane z boczkiem pakowane próżniowo
> [...]

ja wczoraj zajadalam pulpety w sosie pomidorowym ze sloja a chlopina pozarla
takowe w sosie koperkowym
zyjemy i mamy sie dobrze:)

Mechcia
niech zyje Cafe Za Słupem!!!

1. Data: 2001-10-31 13:27:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>ja wczoraj zajadalam pulpety w sosie pomidorowym ze sloja a chlopina pozarla
>takowe w sosie koperkowym
>zyjemy i mamy sie dobrze:)
>
>Mechcia
>niech zyje Cafe Za Słupem!!!

o rany.....
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-31 13:30:24

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>kupione w zieleniaku z beczki kiszone i takie kwasne ze do dzisiaj pamietam

i to juz? Jeden raz i tyle? Eeee
sos Cie ratuje, moja droga...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-31 13:52:00

Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> napisal(a) nam tak:
> [...]

a ja zjadlam mozarelle z pomidorcem, czosnkiem i bazylia mmmmhmmmmm
!!!
a za to maz zostal uraczony faszerowana sardynkami papryka i tez sobei
chwalil wielce
nota bene mily przepis robi sie rach ciach ciach, ino trzeba odczekac
az sie upiecze

oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
kliknij i nakarm glodne dzieci! http://www.pajacyk.pl
--
Pierre Benoit
Maz jest panem u siebie... kiedy zony nie ma w domu.

1. Data: 2001-10-31 21:39:22

Od: "Kamila Perczak" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Jachowski" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9rog11$rjh$1@news.tpi.pl...

To i ja się przyznaję, że dzisiejszy obiad po prostu kupiłam w chińskiej
knajpie. Przygotowanie ograniczyło się do wywalenia na talerz zawartości
dwóch misek :-).

Kamila Pe.

1. Data: 2001-10-31 22:39:34

Temat: Re: Po wczorajszej kolacji chyba awansuj? w Cafe
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ja Nie Chce do Zaslupia, nie nie !!! Nigdy tam nie pojde, de tego
>Konserwanta w Proszku...
>

>ale co to jest "- smakija" ???
>

>Ewcie (St. Kr.)

a co to za fochy jakowes?
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-31 22:51:07

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Jachowski <j...@p...onet.pl> a écrit dans le message :
9rog11$rjh$...@n...tpi.pl...
> [...]
> - smakija
> - ogórki kiszone, kupna w słoiku!!

Ja Nie Chce do Zaslupia, nie nie !!! Nigdy tam nie pojde, de tego

Niesz !

Przyprawy/Krakow
rogaliki orzechowe-przepis
Miod z maslanki