Miod z maslanki

1. Data: 2001-10-31 07:37:31

Temat: Miod z maslanki
Od: Maciej <b...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja babcia robila swego czasu miod z maslanki i cukru. Polegalo to na
gotowaniu tych dwoch skladnikow tak dlugo az uzuskiwala jednolita
mase...
Czy ktos cos o tym wie...bo nie mam proporcji....

1. Data: 2001-10-31 07:46:43

Temat: Re: Miod z maslanki
Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy taka goraca puszka nie wybuchnie - ja to robilem ale czekalem az
puszka wystygnie i wtedy otwieralem

1. Data: 2001-10-31 07:48:01

Od: "Pawel" <p...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Maciej" <b...@e...net.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> mase...
> Czy ktos cos o tym wie...bo nie mam proporcji....

- to mi przypomina przepis na swietny karmel.
Zamknieta puszke mleka skondensowanego
trzeba gotowac przez 1,5 godziny na wolnym ogniu
(w garnku z woda oczywiscie). Potem sie puszke
otwiera i wylewa goracy karmel np. na lody.
Pycha!!!
Pozdrawiam

Pawel

1. Data: 2001-10-31 08:39:54

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel wrote:
> [...]

oj uwazaj, zaraz cie ktos objedzie ze to profanacja. toz ty nie wiesz ze
prawdziwy miod to od pszczol? ;))))

> - to mi przypomina przepis na swietny karmel.
> Zamknieta puszke mleka skondensowanego [...]

e, to ma jakas nazwe swoja..... teraz chyba nie pomne. bo karmel to z cukru
profanatorze jeden ;)
o! kajmak! to nie tak sie nazywa?
a jesli nie to kto mi powie co to jest kajmak? zawsze mi sie z kajmanami
kojarzyl ;)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-10-31 09:46:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>o! kajmak! to nie tak sie nazywa?
>a jesli nie to kto mi powie co to jest kajmak? zawsze mi sie z kajmanami
>kojarzyl ;)
>
>pat

a ja to widzialam napisane kaimak (i ktos to wymawial ka-imak).
Co Ty na to? Moze wtedy bys sie od tych krokodyli odczepila ;)
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-31 11:00:58

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> a ja to widzialam napisane kaimak (i ktos to wymawial ka-imak).
> Co Ty na to? Moze wtedy bys sie od tych krokodyli odczepila ;)

a wiesz, to calkiem mozliwe ;)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl
SPINACZ http://www.spinacz.pl/

Fajne programy cz.2
Thanksgiving z polskimi potrawami
O chłeptaniu polewki piwnej z glinianej miseczki (najlepiej w fotelu bujanym)
Powitanie
Fartuch?