Pocałunki - dlaczego ktoś(mężczyzna, kobieta) może być na NIE?

1. Data: 2009-10-19 07:47:02

Temat: Pocałunki - dlaczego ktoś(mężczyzna, kobieta) może być na NIE?
Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lenistwo, uraz, obrzydzenie, nieumiejętność - gdzie tkwi problem? :-\

http://wiadomosci.onet.pl/1368443,242,1,kioskart.htm

tobeornottobe :)

2. Data: 2009-10-19 07:57:51

Od: "Y e l o" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lenistwo, uraz, obrzydzenie, nieumiejętność - gdzie tkwi problem? :-\

Bo tam, gdzie starcza na prezerwatywy, na dentystę może już niekoniecznie

3. Data: 2009-10-19 08:04:21

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 09:57, "Y e l o" <r...@c...op.pl> wrote:

> Bo tam, gdzie starcza na prezerwatywy, na dentystę może już niekoniecznie

Aha, czyli pierwszym problemem może być wrażenie, że się nie całuje w
usta tylko w odbyt :DDDDD
Ta,k to rzeczywiście może to być argument przemawiający za... jestem
na nie.

tobeornottobe :)

http://www.dailymotion.pl/relevance/search/whitney+h
ouston/video/x2bfv3_whitney-houston-its-not-right-bu
t-i_music

4. Data: 2009-10-19 08:49:41

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://facet.wp.pl/kat,1007819,wid,10779236,wiadomos
c.html?P%5Bpage%5D=4

W zasadzie temat ciut angażujący ...jeszcze by się okazało, kto z
powyższego gremium kolegium nie lubi sie całować(?) z przyczyn...
bardziej lub mniej enigmatycznych.
Temat zawsze mnie interesował(choć być może dla niektórych trywialny),
bo nigdy nie uzyskałam od przeciwników( kiss )satysfakcjonujących
uzasadnień.
Chodzi o to by te sprawę "ugryźć" od strony psychologicznej nie
religijnej - globik ;)).
No bo wykluczywszy:
- brak zębów
- wiecznie poranny oddech
- nieumiejętność, a tym samym wewnętrzną blokada
- rutynę- lenistwo
- obrzydzenie
- uraz (jeden typ mi opowiadał, że w trakcie kobieta obrzygała go bo
była pijana - to tak na marginesie :D)
To co jeszcze do jasnej anielki, może byś tym powodem przez, który
ktoś(męż,kob) nie lubi sie zatracić w namiętnym całowaniu?

5. Data: 2009-10-19 10:46:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Oct 2009 01:04:21 -0700 (PDT), tobeornottobe napisał(a):

> [...]
>
> tobeornottobe :)
>
> http://www.dailymotion.pl/relevance/search/whitney+h
ouston/video/x2bfv3_whitney-houston-its-not-right-bu

No ale przecież dla kogoś, kto jest zwolennikiem seksu analnego, powinno
być wszystko jedno :->
--

Ikselka.

6. Data: 2009-10-19 10:51:20

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 12:46, XL <i...@g...pl> wrote:

houston/video/x2bf...

> No ale przecież dla kogoś, kto jest zwolennikiem seksu analnego, powinno
> być wszystko jedno :->
> --
>
> Ikselka.

aś to normalnie przekombinowała... :P
tobeorntotobe :)

7. Data: 2009-10-19 11:10:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Oct 2009 12:46:46 +0200, XL napisał(a):

ouston/video/x2bfv3_whitney-houston-its-not-right-bu
t-i_music

> No ale przecież dla kogoś, kto jest zwolennikiem seksu analnego, powinno
> być wszystko jedno :->

Tzn "komuś" - popr.
--

Ikselka.

8. Data: 2009-10-19 11:12:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Oct 2009 03:51:20 -0700 (PDT), tobeornottobe napisał(a):

y+houston/video/x2bf...

> aś to normalnie przekombinowała... :P
> tobeorntotobe :)

Bez przesady - to tylko prosta LOGIKA ;-PPP
--

Ikselka.

9. Data: 2009-10-19 12:12:10

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 13:12, XL <i...@g...pl> wrote:

y+houston/video/x2bf...

> Bez przesady - to tylko prosta LOGIKA ;-PPP
> --
>
> Ikselka.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

XL lubisz sie całować ...tak super namiętnie do utraty niemalże
przytomności?
TAK. NIE
Pytam ponownie:
Dlaczego ktoś pominąwszy wszelkie w/w czynniki mógłby w Twoim
mniemaniu osoby lubiącej p. nie lubić?
Jaśniej zapytać nie umiem.
Jeśłi pytasz czy to dotyczy mnie.

Mam trzy tabu:
1. nikt mi nie ma prawa włazić do łazienki jak zrzucam przemianę
materii
2. nigdy (...) nie będę kryć homoseksualisty własnym kosztem
3. za żadne pińądze :P nie daje sie całować i nie całuję (w ODBYT) -
nie odnosi sie to do kk, ani żadnego innego kościoła.

tobeornottobe ;)

10. Data: 2009-10-19 12:26:38

Od: "Y e l o" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W moim wypadku w zasadzie, tylko ten 'wiecznie poranny oddech'
robi problem.

Jest może jeszcze taki problem, że twarz-twarz daje większą intymność,
kontakt wzrokowy itp. Wyobrażam sobie, że to też może czasem
przeszkadzać - że jesteś z drugą osobą, która Cię z bliska obserwuje,
widzi każdy grymas na twarzu - stąd generalne unikanie 'bliskości
twarzowej'.
W pornosach dobrze widoczne.
(artykułu z linka nie czytałem, nie mogę teraz - wiec może mówię nie na
temat
trochę;)

Z Przekroju
Globkowi - Ach, ten paskudny seks wg KK :-)
Donnie Darko
Znak naszych czasów
KU ROZWADZE