KU ROZWADZE

1. Data: 2009-10-18 21:06:08

Temat: KU ROZWADZE
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "matusm" <m...@p...onet.pl>
Subject: Re: Moj tatus
Date: 18 października 2009 22:05

Użytkownik "Alexander Sharon" <a...@l...com> napisał w wiadomości
news:hbf82i$iak$1@aioe.org...

> [...]
> Czy ja komunista, czy Polak, czy Żyd?
>
> Nie umiałem jak on, chwały czerpać teraz,
> Z tego, że się z bankruta robi bohatera.
>
> Wyjechałem. Przeniosłem się tutaj, do Stanów.
> Mówią - czym jest komunizm - ucz Amerykanów.
>
> Powiedz im co wiesz, co na sumieniu masz,
> A odkupisz grzechy i odzyskasz twarz.
>
> A ja przecież nie umiem nawet ująć w słowa
> Jak wygląda to, com - niszcząc - budował.
>
> I tak sam sobie zgotowałem zgubę:
> Meloman - nie skrzypek, nie bankier - a ubek,
>
> Oficer polityczny - nie russkij gieroj.
> Ani Syjonista, ani też i goj!
>
> Jak ja powiem Jehowie - Za mną, Jahwe stań

Ale paszporcik wydali spiochowi,nawet to nie przeszkadzalo ze byl doszkolony
na wywiadowce
bo,,,,,,,,,,,,,

ich polityką." --Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -
Pozdrowienia
matusm

2. Data: 2009-10-20 10:00:26

Temat: Re: KU ROZWADZE
Od: "billy :O\)" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

> "Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować różne stowarzyszenia,
> kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie głęboko infiltrować
> istniejące gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
> i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, muszą być one
> przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwości
> oddziaływania na te organizacje,kreowania ich działalnosci i kierowania
> ich polityką." --Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia
> [...]
==
Brat, nie lubisz Żydów ? :o/
A Kościół Katolicki to też organizacja,
którą można infiltrować ? :o/

A kogo wolisz za sąsiada, Żyda humanistę,
czy księdza sterowanego przez SB ? :o/

zdar
juda.billy :O)

To jest dopiero fajny wywiad! :)