To jest dopiero fajny wywiad! :)

1. Data: 2009-10-18 20:01:12

Temat: To jest dopiero fajny wywiad! :)
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/ygmeshm

z piwem!!!

2. Data: 2009-10-18 20:09:38

Temat: Re: To jest dopiero fajny wywiad! :)
Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 22:01, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:
> http://tinyurl.com/ygmeshm
>
> z piwem!!!
>
> --http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut

Nie no, 82 min to stosunkowo za dużo mlaskania jak na moje
możliwości...a piwo i owszem, bym wypiła drugie ;) :P

3. Data: 2009-10-18 20:29:52

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> http://tinyurl.com/ygmeshm

Przeczytam kiedy indziej, nie na szybcika.
Poczekam, przetrawię, przeanalizuję, przemyślę,
Potem dopiero zacznę ferować wyroki i wygłaszać opinie.
;)

Tymczasem, co nowego słychać tren w twojej muzyce?
Coś mi się kojarzy, że w październiku miał być jakiś konkurs, przegląd, z
waszym udziałem?
Tu i teraz.
pozdrawiam,
ostryga.

4. Data: 2009-10-18 20:41:56

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:
> [...]
>
> Tymczasem, co nowego słychać tren w twojej muzyce?
> Coś mi się kojarzy, że w październiku miał być jakiś konkurs, przegląd, z

i był :)
wczoraj wróciłem z krakowa. jeszcze mi krakowskie powietrze krąży w
organizmie, a w żyłach jakieś pojedyncze cząsteczki alkoholu też by się
znalazły. no - przybyliśmy, zagraliśmy i wyjechaliśmy - a nagrody
odebrał kto inny :)
no ale jak usłyszałem podczas werdyktu, że te 52 podmioty które grały w
krakowie, zostały wybrane z niecałych 10 tysięcy - to już mi przestało
być tak źle, że nic nie zajęliśmy :)

w każdym razie - jest dobrze, bo zaczynamy robić nowe kawałki, szukamy
nowych muzykantów (może jest tu jakiś kontrabasista, albo perkusista?!)
i generalnie mam nadzieję, że ten kraków będzie szczepionką, a nie trutką :)

5. Data: 2009-10-18 20:42:38

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

tobeornottobe pisze:

> Nie no, 82 min to stosunkowo za dużo mlaskania jak na moje
> możliwości...a piwo i owszem, bym wypiła drugie ;) :P

no właśnie, jakieś słabe tempo ma pan prezes :)

6. Data: 2009-10-18 20:51:27

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 22:42, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> --http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut

Hmm...hmmm...dopiero go zauważyłam...o kur....dę...kto Wam pisze
tekty..Ty?
sorki za te ignorancie fo pa... :\

7. Data: 2009-10-18 20:53:21

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

tobeornottobe pisze:

> Hmm...hmmm...dopiero go zauważyłam...o kur....dę...kto Wam pisze
> tekty..Ty?
> sorki za te ignorancie fo pa... :\

nie zauważyłem żadnego fopa.
a teksty są czasami moje, czasami nie :)

8. Data: 2009-10-18 20:58:11

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 22:41, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> no ale jak usłyszałem podczas werdyktu, że te 52 podmioty które grały w
> krakowie, zostały wybrane z niecałych 10 tysięcy - to już mi przestało
> być tak źle, że nic nie zajęliśmy :)

Etam zle :)
Jury sie nie zna, i tyle.
:)

> w każdym razie - jest dobrze, bo zaczynamy robić nowe kawałki, szukamy
> nowych muzykantów (może jest tu jakiś kontrabasista, albo perkusista?!)

Mamy w tle dwie skrzypaczki, i to blisko Ciebie.
Usmiechnij sie do IXI po namiary :)

> i generalnie mam nadzieję, że ten kraków będzie szczepionką, a nie trutką :)

Generalnie to: Robmy swoje, kichajac na jakies siakies
jury bury.
:)

9. Data: 2009-10-18 21:00:43

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> Etam zle :)
> Jury sie nie zna, i tyle.
> :)

no, to już mamy oczywiście w zespole obgadane i uzgodnione :)

> Mamy w tle dwie skrzypaczki, i to blisko Ciebie.
> Usmiechnij sie do IXI po namiary :)

nie muszę się uśmiechać, na n-k kiedyś znalazłem :)

> Generalnie to: Robmy swoje, kichajac na jakies siakies
> jury bury.

tak jest. zwłaszcza na rynku lokalnym planujemy sie bardziej uaktywnić.
najwyższy czas, bo już niedługo reumatyzm całkiem palce powykręca :)

10. Data: 2009-10-18 21:03:26

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Paź, 22:53, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> nie zauważyłem żadnego fopa.
> a teksty są czasami moje, czasami nie :)
>
> --http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut

A...można zapytać, który to Ty i kto jeszcze pisze teksty?
Właśnie słucham: "parasol" hmmm...to pisała wokalistka?
Jeszcze tylko to - tak prywatnie jeśli można.

Nieobowiązkowa obecność matematyki...
PANI PORUCZNIK...
Kreacjonizm - zapraszamy na wykłady
Re: Rzekoma pandemia grypy