Pocałunki - dlaczego ktoś(mężczyzna, kobieta) może być na NIE?

21. Data: 2009-10-19 14:12:02

Temat: Re: Pocałunki - dlaczego ktoś(mężczyzna, kobieta) może być na NIE?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Oct 2009 06:20:54 -0700 (PDT), tobeornottobe napisał(a):

> [...]
h.googlegroups.com...
> [...]
houston/video/x2bf...

8&feature=channel- Ukryj cytowany tekst -

> Kiedyś łaziłam z takim Ormianinem co tez się nie lubił się całować,
> być może to kwestia religi, kultury.
> dzięki za uhraynsku meledju chopeć :)
> tobeornottobe :)

Z netu:
"W niektórych kulturach partnerzy w ogóle się nie całują.
W niektórych krajach afrykańskich pocałunki są traktowane, jako jedzenie
śliny. Wzbudzają śmiech i zdziwienie.
Z kolei mieszkańcy Bali do dziś się nie całują, lecz jedynie obwąchują
partnera, zbliżając twarz do twarzy.
Indianie z Ekwadoru całują się na znak przyjaźni i nie ma to dla nich nic
wspólnego z seksem!"
--

Ikselka.

22. Data: 2009-10-19 14:13:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Oct 2009 07:06:55 -0700 (PDT), tobeornottobe napisał(a):

> NIGDY PRZENIGDY!!! dziecko to także część mnie de facto większa niż
> dawcy nasienia.

Nigdy nie mów nigdy.
Ja mówię, że po prostu nie wiem. To oznacza, że dopuszczam i odrzucenie, i
akceptację - nie wiem, bo nie sprawdziłam siebie na tę okolicznosć.
"Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono."

-

--

Ikselka.

23. Data: 2009-10-19 14:17:08

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tobeornottobe" <k...@p...onet.pl> wrote in message
j.googlegroups.com...
On 19 Paź, 15:26, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "tobeornottobe" <k...@p...onet.pl> wrote in message

.googlegroups.com...

> Kiedyś łaziłam z takim Ormianinem co tez się nie lubił się całować,
> być może to kwestia religi, kultury.
> dzięki za uhraynsku meledju chopeć :)
> tobeornottobe :)
>
> Ja starik, did...
:-)))))http://www.youtube.com/watch?v=W3DQsKUA-Rk&fe
ature=channel

Ty staryj did?...szczo z z teho...majysz syrce waruszcze kakij
chopeć :P
moja babcia umiała po chachłacku... już jej nie ma :(
tobeornottobe :)

Stojka?

24. Data: 2009-10-19 14:21:49

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 16:13, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> akceptację - nie wiem, bo nie sprawdziłam siebie na tę okolicznosć.
> "Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono."

A ja wiem bo mnie na mnie to doświadczono
NIGDY!!! życie straciło by resztę sensu....
EOT dla tego tematu

tobeornottobe

25. Data: 2009-10-19 14:22:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Oct 2009 07:21:49 -0700 (PDT), tobeornottobe napisał(a):

> A ja wiem bo mnie na mnie to doświadczono
> NIGDY!!! życie straciło by resztę sensu....
> EOT dla tego tematu
>
> tobeornottobe

Podziwiam Cię. szacunek.
--

Ikselka.

26. Data: 2009-10-19 14:29:16

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> chopeć :P
> moja babcia umiała po chachłacku... już jej nie ma :(

???????? wielika - didulku :P

27. Data: 2009-10-19 17:41:47

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tobeornottobe" napisał:

> EOT dla tego tematu

Bardzo Wam z michałem dziękujemy za tak szczere tworzywo do komponowania
naszej przyszłej MASSY TABUlettae.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

28. Data: 2009-10-19 18:46:05

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 19:41, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Bardzo Wam z michałem dziękujemy za tak szczere tworzywo do komponowania
> naszej przyszłej MASSY TABUlettae.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Aicha, wyjaśnij mi proszę w więcej niz dwóch zdaniach czego Ty ode
mnie chcesz?
Chcesz(chcecie z michałem) żebym przestała pisać na psp...ok... poproś
(cie) mnie o to logicznie uzasadniając mi Waszą potrzebę.

tobeornototbe
ps. tylko prosze w więcej niż dwóch zdaniach ...bo ja nie rozumiem
skrótów ...ani skrótowego myślenia.

ps.michał dołącz sie do tej prośby.

29. Data: 2009-10-19 22:53:14

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tobeornottobe wrote:
> [...]
> Chcesz(chcecie z michałem) żebym przestała pisać na psp...ok... poproś
> (cie) mnie o to logicznie uzasadniając mi Waszą potrzebę.

Pisz jak najwięcej. Wykorzystamy Cię z Aichą bez najmniejszego uszczerbku na
Twoim zdrowiu, we wszystkich konfiguracjach Twojej egzystencji.

Kogo mam i o co prosić? :)

30. Data: 2009-10-20 06:38:23

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Pisz jak najwięcej. Wykorzystamy Cię z Aichą bez najmniejszego
> uszczerbku na Twoim zdrowiu,

I moralności!

> we wszystkich konfiguracjach Twojej egzystencji.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Z Przekroju
Globkowi - Ach, ten paskudny seks wg KK :-)
Donnie Darko
Znak naszych czasów
KU ROZWADZE