Pocałunki - dlaczego ktoś(mężczyzna, kobieta) może być na NIE?

51. Data: 2009-10-22 07:05:13

Temat: Re: Pocałunki - dlaczego ktoś(mężczyzna, kobieta) może być na NIE?
Od: Józefinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Paź, 00:25, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Nie tylko morału nie znam, ale nawet powiedzenia. :)
>
> --
> pozdrawiam
> michał- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Dobra - w afekcie było itede
Józefinka

52. Data: 2009-10-22 07:24:10

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Józefinka" <k...@p...onet.pl>
b.googlegroups.com...

> Dobra - w afekcie było itede -- Józefinka

Kolega michał w chwili szczerości wyjawił sekret zażydzania:
"podziękuj za MAŁO, a dostaniesz więcej"
to praktycznie działa w każdej sferze. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

53. Data: 2009-10-22 09:24:47

Od: Józefinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Paź, 09:24, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:

Edi... tu nie ma głębszego sensu..w każdym razie nie taki jakiego sie
(raczej) spodziewasz - już ci tłumaczę.

nie rozumiem, to znaczy dosłownie - nie rozumiem]]

> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

gwiazdki za post - większego stopnia w awansach wojskowych chyba nie ma - nie wiem w
wojsku nie byłam]]
wpad w pychę od awansu- w przypadku jego,(pychę byc może) od gwiazdek nadawanych mu
za niemalże każdy post]
podlizywania wzajemnego nieustannego]]
> Kolega michał w chwili szczerości wyjawił sekret zażydzania:
> "podziękuj za MAŁO, a dostaniesz więcej"
> to praktycznie działa w każdej sferze. :-)
> [...]

Tyle na ten temat Edi...nie ma w piątego dna(jak mówi Qra). Musisz
wsiąść(wziąć) pod uwagę, że są i tacy, którzy znaleźli się gdzieś
przez przypadek i w sposób przypadkowy wstrzelili się w coś, o czym de
facto nie mają zielonego pojęcia.
Czy to dociera do Twojej świadomości, czy raczej nie wierzysz w
przypadek? - jeśli nie ,to już doprawdy to nie mój problem.
Józefinka

54. Data: 2009-10-22 09:56:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli potraktować pocałunek jako sposób na doświadczanie bliskości,
to brak chęci do pocałunku z kimś oznaczałby brak otwartości na
doświadczenie bliskości takiej osoby.

Swoją drogą: nędzny artykuł zlinkowałaś.
Okrutnie nędzny.

--
CB

Użytkownik "tobeornottobe" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
a.googlegroups.com...

Lenistwo, uraz, obrzydzenie, nieumiejętność - gdzie tkwi problem? :-\

http://wiadomosci.onet.pl/1368443,242,1,kioskart.htm

55. Data: 2009-10-22 10:06:33

Od: Józefinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Paź, 11:56, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> [...]
k33g2000yqa.googlegroups.com...

> Lenistwo, uraz, obrzydzenie, nieumiejętność - gdzie tkwi problem?  :-\

Czemu mnie prowokujesz...chcesz mnie wykończyć(tu)?...już to zrobiłeś,
spadam.

56. Data: 2009-10-22 10:19:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znowu kłamiesz. ;)

--
CB

Użytkownik "Józefinka" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
b.googlegroups.com...

57. Data: 2009-10-22 10:33:27

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twierdzisz anonimie, że nie ma głębszego sensu w tym, że hoduje się
idiotów, którzy na wszystko naplują i każdego wyszydzą?
Kto ich hoduje, przyklaskuje i po co?
Jeśli Ty nie widzisz w tym głębszego sensu - to jesteś taki sam.
Czy to do Ciebie dociera, że gówno mnie obchodzą anonimowi debile
nie rozumiejący o czym piszę, lub manipulanci świadomie udający, że
nie rozumieją - gdy opisuję konkretne zjawisko skutkujące zamordyzmem,
ignorancją i ogłupianiem ludzi?

Jeśli nie rozumiesz co znaczą słowa:
Kolega michał w chwili szczerości wyjawił sekret zażydzania:
"podziękuj za MAŁO, a dostaniesz więcej"
to praktycznie działa w każdej sferze. :-)
Jeśli nie rozumiesz - to po prostu milcz, a nie konfabuluj o piątym dnie,
którego Ty rzekomo nie widzisz i chcesz, żeby nikt nie wodział.
proste?

W zdaniu:
"podziękuj za MAŁO, a dostaniesz więcej"
jest głebszy sens niż Ci się wydaje, a gupa SCI jest właściwa
by ten sens ujawnić i wyjaśnić.
Na pseudo psycho seksualne czaty są przewidziane inne grupy i fora.

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

Użytkownik "Józefinka" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
m.googlegroups.com...

58. Data: 2009-10-22 17:45:36

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Józefinka" napisał:

> Tyle na ten temat Edi...nie ma w piątego dna(jak mówi Qra).

Mogłabyś tak każdego swojego posta przetłumaczyć, bo - dalibóg - nadajesz
z innego matriksu.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

59. Data: 2009-10-22 17:58:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "de Renal" napisał:

> Zboczona galeria? No jak ja ciebie lubię, byś zapodała gdzie te
> cudowne zboczenia egzystują?

Zboczenia były w cudzysłowiu, bo wiele zależy od wyobraźni.
http://plfoto.com/102887/autor.html
galerie: Erotik i Żywot Mateusza

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

60. Data: 2009-10-22 18:06:52

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał

> Zboczenia były w cudzysłowiu, bo wiele zależy od wyobraźni.
> http://plfoto.com/102887/autor.html
> galerie: Erotik i Żywot Mateusza
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Dzięks.

zdar
jude.billy.farookhar :O)
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

Z Przekroju
Globkowi - Ach, ten paskudny seks wg KK :-)
Donnie Darko
Znak naszych czasów
KU ROZWADZE