Pocenie sie stop u niemowlaka

1. Data: 2001-07-14 20:38:04

Temat: Pocenie sie stop u niemowlaka
Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze jestem przewrazliwiona, ale wydaje mi sie ze mojej coreczce za bardzo
poca sie stopki i raczki (nawet gdy nie ma upalu). Wydaje mi sie ze ktos tu
pisal na grupie o takich objawach w przypadku zlego wchlaniania wapnia. W
poniedzialek idziemy do lekarza, ale i tak sie martwie.
Agnieszka

2. Data: 2001-07-14 21:09:42

Temat: Re: Pocenie sie stop u niemowlaka
Od: j...@g...pl (Jacek Maciejewski) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Jul 2001 22:38:04 +0200, AnieszkaP
<g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>pisal na grupie o takich objawach w przypadku zlego wchlaniania wapnia. W
>poniedzialek idziemy do lekarza, ale i tak sie martwie.

Do dosyć nagminnych błędów młodych (i nie tylko zresztą) matek należy zbyt
"ciepłe" ubieranie niemowlaka. Może wystarczy mu zdjąć jedną warstwę?

Jacek

3. Data: 2001-07-15 07:59:13

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Maciejewski <j...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:s...@l...localdomain..
.

> Do dosyć nagminnych błędów młodych (i nie tylko zresztą) matek należy zbyt
> "ciepłe" ubieranie niemowlaka. Może wystarczy mu zdjąć jedną warstwę?

Nie jej sie poca niezaleznie od ubioru.

Agnieszka

4. Data: 2001-07-15 09:14:52

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>Nie jej sie poca niezaleznie od ubioru
>Agnieszka

to moze otworz okno niech troche swierzego powietrza wleci..
dzieci male tez go potrzebuja..
albo kup wentylator.. bo teraz w takim upale to by bylo dziwne gdyby ktos
sie nie spocil..

5. Data: 2001-07-15 16:52:20

Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pisal na grupie o takich objawach w przypadku zlego wchlaniania wapnia. W
> poniedzialek  idziemy do lekarza, ale i tak sie martwie.
Cześć
Myślę, że to nic groźnego. Mojemu synowi też pociły się rączki i nóżki, ale on
był z kolei bardzo grubaśny. Ale myślę, że nie zaszkodzi skonsultować się z
lekarzem.
Pozdrowienia
Henia

FAQ grupy