Pocenie się twarzy.

11. Data: 2006-06-28 11:08:23

Temat: Re: Pocenie się twarzy.
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> > Gratulacje!
> >
> Dzieki:) Cała szczęśliwa chodzę:)

A magister czego, jeśli mogę być taka wścibska?

Maja

12. Data: 2006-06-28 12:28:29

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Oj czepiasz się, Zazula... Ciągle mi się to myli z huśtawką. Tak samo jak
> żaden i rzadko:)

a mi jeszcze każdy i korzystać ;-)) (jakoś ż z rz zamienione mjem nie razi)

> A ja od dziś magister jestem:D

no dawaj, dawaj - czego? I czemuż to jeszcze trzeźwa chodzisz? (joke)

zdrowki
hania

13. Data: 2006-06-28 13:35:35

Od: AKS <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Statka napisał(a):
> [...]
> twarz. Glownie w okolicach nosa, broda, czolo na bokach :(
> O szalwii nie slyszalam ale zauwazylam ze ma znaczenie co sobie napackam na
> twarz, znaczy jaki krem naloze. Jesli tylko jest "bogatszy", "ciezszy" to
> jest tragedia. Cos lzejszego, a juz wogole matujacego, zmniejsza ten efekt
> (np jedynym kremem jaki moge nalozyc w takie upaly jest matujacy
> effaclar ---> nie to ze matuje, bron bosze! ale zdecydowanie mniej mi sie
> twarz w nim poci)
> A doraznie... jak pisala Kroofka, husteczka higieniczna co 10minut : /

Mam dokładnie takie same doświadczenia - twarz sie poci niemiłosiernie.
Efekt zmniejszający daje matujący effeclar no i chustka przy twarzy,
a nawet papierowy ręcznik szary doskonale pochłania poty.

Pozdroawienia,
AKS

14. Data: 2006-06-28 19:52:17

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka wrote:
> Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> Oj czepiasz się, Zazula... Ciągle mi się to myli z huśtawką. Tak samo
> jak żaden i rzadko:)

Razilo :)

> A ja od dziś magister jestem:D

Gratulacje!!!!!!!!!!!!

15. Data: 2006-06-28 20:37:17

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> A magister czego, jeśli mogę być taka wścibska?

Magister kulturoznawstwa, specjalizacja latynoamerykanista:)
K.

posiadacze Pampeluny i "Ogródka"
chwale Truskawę
[allegro] DIOR Prestige 20+1 Oryginal prosto z Wloch
Roznice w cenach perfum
oczyszczenie organizmu