paski do depilacji - fizelinowy czy bawelniany?

1. Data: 2006-06-27 13:32:19

Temat: paski do depilacji - fizelinowy czy bawelniany?
Od: "AniaC" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Chce kupic na allegro zestaw do depilacji woskiem. Sa dwa rodzaje paskow:
fizelinowy i bawelniany. Ktory mam wybrac? Zawsze chodzilam do kosmetyczki i
sie jakos nie zastanawialam ktory jest lepszy.

Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2006-06-28 14:12:54

Temat: Re: paski do depilacji - fizelinowy czy bawelniany?
Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

AniaC napisał(a):
> [...]
> fizelinowy i bawelniany. Ktory mam wybrac? Zawsze chodzilam do kosmetyczki i
> sie jakos nie zastanawialam ktory jest lepszy.

W salonach kosmetycznych mozesz sie spotkac z obydwoma rodzajami paskow.
Moim zdaniem bawelniane sa nie do pobicia. Jakby lepiej przyczepiaja sie
do wosku i zdecydowanie lepiej dostosowuja sie do krzywizn ciala (np.
przy kolanie).

Swoja droga, domowym sposobem mozna uzyskac podobnej jakosci paski -
wystarczy pociac przescieradlo lub plotno.

Pozdrawiam,
Aduś

3. Data: 2006-06-28 16:01:53

Od: "Ania" <n...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaC" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> fizelinowy i bawelniany. Ktory mam wybrac? Zawsze chodzilam do kosmetyczki
> i sie jakos nie zastanawialam ktory jest lepszy.

Stanowczo polecam bawełniane :)

4. Data: 2006-06-29 07:56:45

Od: "AniaC" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <n...@s...net> wrote in message

> Stanowczo polecam bawełniane :)

Dzieki:) takie wlasnie zamowilam :)

Ania

Pocenie się twarzy.
posiadacze Pampeluny i "Ogródka"
chwale Truskawę
[allegro] DIOR Prestige 20+1 Oryginal prosto z Wloch
Roznice w cenach perfum