fotografowanie w ogrodzie

41. Data: 2002-06-02 21:40:06

Temat: Re: fotografowanie w ogrodzie
Od: "Jacek Kaliszan" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam jedną prośbę. Niech będą ostre. A jak już będą ostre, niech
> stopień kompresji nie niweczy tej ostrości rozmyciem pikseli...

Dylemat między wielkością a jakością.
Ale te nowe będą wykonane na pewno lepiej . Po prostu nieco się poduczyłem.
Uszanowanie
Jacek

42. Data: 2002-06-03 07:31:08

Temat: Re: fotografowanie w ogrodzie - A spotkania niezależne
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> A to niespodzianka. Przekażcie Michałowi moje pozdrowienia :-)

Ja też witam Michała w ojczyźnie i pozdrawiam - Jagoda

43. Data: 2002-06-03 09:13:54

Temat: Pochwała "głupawki"
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2g00aszpd.fsf@sapijaszko.net...
> "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> writes:
>

> [1] z małym wyjątkiem: ja nie uznaję wszelkich automagicznych
> głupawych aparacików, które ,,same'' robią zdjęcia. Ale też nigdy nie
> chciałem tych aparacików poznawać, więc mam skrzywione spojrzenie.

A ja tam "głupawki" używam. :-))) I całkiem mi z tym dobrze! :-)))
Dla siebie fotki robię, dla dokumentacji, albo dla "podparcia" wspominków w
zimowe wieczory. :-)))) Przecież widziałem to co na fotografii, pamiętam i
kształty, i barwy, i zapach, i fakturę , i... wszystko..., i żadne zdjęcie
tego nie odda!
Na wystawę fotografii artystycznej nie wybieram się z tymi zdjęciami.
A jeżeli juz potrzebuję coś naprawdę efektownego to wołam sobie córkę, która
rozumie te wszystkie ogniskowe, przesłony, obiektywy, pierścienie, filtry
itp. i nawet umie się tym nieźle posługiwać! :-))) Córkę trzeba mieć a nie
dziwny, skomplikowany sprzęt fotograficzny! Ot co! :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

44. Data: 2002-06-03 09:20:15

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Parę miesięcy temu widziałem zdjęcie jednego z grupowiczów, trochę
> "odległych". I trochę inaczej sobie go wyobrażałem [ma niemalże 2 metry
> wzrostu - co mnie zaskoczyło - ale nie zdołowało],
Coooo??? Nastepny? To ja tu (182) za kurdupla będę robił???? :-(((
Pozdrawiam :-)
Janusz
Michała pozdrawiam szczególnie :-)

45. Data: 2002-06-03 09:23:36

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coooo??? Nastepny? To ja tu (182) za kurdupla będę robił???? :-(((
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
> Michała pozdrawiam szczególnie :-)

Januszu nie popadaj w kompleksy. Przeciesz wszyscy wiemy, ze o czlowieku
nie swiadczy to ile "ma w klebie" ale ile odmian winorosli ma w swoim
ogrodzie;-)

Pozdr.

D.P.

46. Data: 2002-06-03 11:08:46

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> napisal w wiadomosci
uhc.lublin.pl...
> Januszu nie popadaj w kompleksy. Przeciesz wszyscy wiemy, ze o czlowieku
> nie swiadczy to ile "ma w klebie" ale ile odmian winorosli ma w swoim
> ogrodzie;-)

Swieta prawda, swieta prawda.....
Pozdrawiam :-)))
Janusz
A propos. Okazalo sie, ze Reliance, ktora po zimie spisalem na straty ODBILA
genialnie, ma dwa listki!!!
J.

47. Data: 2002-06-03 16:36:28

Temat: Re: Pochwała "głupawki"
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> writes:

> Córkę trzeba mieć a nie dziwny, skomplikowany sprzęt fotograficzny!
> Ot co! :-))))

Nie dane było... Chcesz się zamienić? Podchowanego Igora albo Eryka (w
zasadzie do odchowania) za córkę... :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Kurwa-mędrzec z miasteczka Suez
Chorowała co prawda na lues,

48. Data: 2002-06-03 17:00:30

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2u1ok48vn.fsf@sapijaszko.net...

> Nie dane było... Chcesz się zamienić? Podchowanego Igora albo Eryka (w
> zasadzie do odchowania) za córkę... :)

A podchowany Igor albo Eryk w zasadzie do odchowania, fotografować porządnie
potrafią i sprzęt jakiś sensowny mogą do wymiany wnieść??? :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

49. Data: 2002-06-03 17:04:22

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> writes:

> A podchowany Igor albo Eryk w zasadzie do odchowania, fotografować
> porządnie potrafią i sprzęt jakiś sensowny mogą do wymiany wnieść???

Igor potrafi nacisnąć, Tobie zostałoby nauczyć go kompozycji i
kadrowania :-) Sprzęt? Hmmm... Czajka (sprawna) może być?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Żyje nad Padem pewien opat,
co się zamartwia, że Pad opadł.

50. Data: 2002-06-03 17:32:20

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2k7pg47l5.fsf@sapijaszko.net...

> Igor potrafi nacisnąć, Tobie zostałoby nauczyć go kompozycji i
> kadrowania :-) Sprzęt? Hmmm... Czajka (sprawna) może być?

Nie może! Mam Smienę (sprawną). To cóż to za atrakcja Czajka????
Pozdrawiam :-)
Janusz

czeremsza - dziki czosnek?
Zaby rechoczą