Re: Podanie

From: "Irek Zablocki" <i...@w...de>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Podanie
Date: Wed, 23 Jan 2002 14:15:13 +0100

"Too old..." <j...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:a2kknv$en6$1@news.tpi.pl...

> W odpowiedzi na Pana podanie niniejszym informuje ,ze prosba Pana zostala
> stanowczo odrzucona .
>
> Niniejszym zwracam uwage , ze ta sterta cegiel
> (Kamienie sa w kolorze prawie ceglanym, majom chropowatom strukturem i
> tluczom sie jak upadnom na ziemie.)
> byla przygotowana do budowy i naruszyl Pan niestety cudza wlasnosc .
>
> Biorac powyzsze pod uwage naklada sie na Obywatela obowiazek zwrotu
> zagrabionych cegiel na plac budowy ,jak i odpracowanie na rzeczonej
budowie
> 30 godzin w ramach czynu obywatelskiego .
>
> Zyczliwy Urzednik

Panie kochany, krolu zloty a skond ja mialem wiedziec, ze to na budowe? Tam
juz nikt nie buduje. Tam juz zabudowali co bylo. A na tych kamieniach juz
trawa porosla. Panie, ja znam wariatow, co kamienie z lasu, moze nawet pod
ochronom, znoszom i to w plecacku, na wlasnym grzbiecie narazajonc kasem
chorych na koszty a ja wozkiem po trochi wozem. Wez, Pan pod uwagie
szanownom, ze te kamienie za schronienie roznym drobnym ustrojom sluzyc
bendom, czem wzbogacom naturem ogrodowom. A poza tym, tam mnie ten z tyczkom
powiedzial: bier, to niech on odpracowuje, za skladanie falszywych pozwolen.
Kamieni nie odam, moge co najwyzej, przepracowanemu urzendynikowi cos
zalonczyc i bendziem kwita. A jak siem nie podoba to pojdem do w´samego
wojta.

Kef-Irek Zablocony