Re: Poddaję się

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Poddaję się
Date: Wed, 10 Mar 2010 12:20:37 +0100
<hn5biv$40o$1@news.onet.pl> <hn5ck1$k16$1@node2.news.atman.pl>
<hn5guo$qgv$1@news.onet.pl> <hn5j34$l5d$1@node2.news.atman.pl>
<hn5n3v$jq8$1@news.onet.pl> <hn5p60$jlp$2@atlantis.news.neostrada.pl>
<hn5qe8$uua$1@news.onet.pl> <hn66bm$h8h$1@node1.news.atman.pl>
<hn69c2$r7p$1@news.onet.pl> <1ndze8ooszxgd$.o63jn43sffcx$.dlg@40tude.net>
<hn6b2m$okq$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
<1...@4...net>
<hn6djf$iat$1@node1.news.atman.pl>
<g...@4...net>
<hn6fls$qc0$3@node2.news.atman.pl>
<ssv1vs4plf1z.uuspnxqwg7w8$.dlg@40tude.net>
<hn6gd1$qc0$5@node2.news.atman.pl>
<av1cov0d1qi8$.1eqb6kfkq61dr.dlg@40tude.net> <hn7hro$o5g$1@news.onet.pl>

Dnia Wed, 10 Mar 2010 08:31:26 +0100, Ender napisał(a):

> Obawiam się, że Paulinka jest jeszcze młoda i jest to poza jej
> pojęciami, więc co tu oczekiwać zrozumienia?
> Ja w jej wieku byłem co prawda bardziej kumaty i tolerancyjny,
> ale każdy chyba uczy się własnym tempem.
> Tak czy inaczej, musi jeszcze troszkę podrosnąć do rozmowy na pewne
> tematy ;-)
> ENder

No musi, po to się ma młodość; ja w jej wieku też nie widziałam wszystkiego
tak jasno i prosto, jak dziś. Jesli w miarę upływu życia ma się poważne
refleksje na ważne tematy (a Paulina ma) oraz się obserwuje swiat pod ich
kątem, a nie tylko go biernie konsumuje i wchłania jak podawaną taśmowo
papkę, to gdzieś po 40-ce samo się jakoś dzieje, że to, co kiedyś było
zawiłe i nie do rozsądzenia, staje się proste i jasne jak konstrukcja cepa.
Człowiek po prostu wtedy umie odrzucić to, co niepotrzebne - patrz Michał
Anioł i jego rzeźby (uważam że to świetna analogia) :-)
--

Ikselka.