Poddaję się

1. Data: 2010-03-09 08:48:00

Temat: Poddaję się
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Utknęłam w dziesiątym poście...

Ale napatoczyłam się na Ixi strzelającą na słuch (absolutny zresztą), ale za
to z zamkniętymi oczami....
(i tu mam przed oczami scenę godną Akademii Policyjnej 9)

Były gdzieś jeszcze takie perełeczki?

MK

--
***
Mieszkał w samym sobie

2. Data: 2010-03-09 08:58:12

Temat: Re: Poddaję się
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Utknęłam w dziesiątym poście...
>
> Ale napatoczyłam się na Ixi strzelającą na słuch (absolutny zresztą), ale za
> to z zamkniętymi oczami....

i z portfelem w zębach zagadała panią psycholog :-)

Stalker, musisz wszystko przeczytać, wczoraj XL była w formie, wszystko
przychodziło jej bez trudu :-)

3. Data: 2010-03-09 09:00:28

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Widzę, że też głównie fascynacja Ixi i próba obalenia
> jej kultu przyciągnęła cię dziś na psp.
> Jednak strzelanie na słuch w warunkach niedoświetlenia,
> to jest standardowa umiejętność chociażby pracowników ochrony,
> którą swojego czasu zaprezentował nawet Costner w Bodyguardzie ;-P
> ENder

Tak, tak... warunki i sytuacja oczywiście porównywalne

P.S. Miałeś kiedyś w rękach coś co strzela? (Na PO kbks?)

Stalker

4. Data: 2010-03-09 09:02:16

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
> to jest standardowa umiejętność chociażby pracowników ochrony,
> którą swojego czasu zaprezentował nawet Costner w Bodyguardzie ;-P

Kawka mnie tu przyciągnęła drogi Pimpusiu, kawka....

Trudno nie fascynować się Ixi, skoro produkuje takie teksty (nawet go sobie
zapisałam i będę się nim raczyć w wolnych chwilach).
Kultu obalać nie zamierzam. Ba, nawet jestem w stanie go pielęgnować, pod
warunkiem, że przedmiot kultu będzie tworzyć w sposób tak radośnie
nieskrępowany. Za dużo radości z tego czerpię :-))), żeby mieć jakiekolwiek
anse.

Co do strzelania.
To strzelałam tylko na strzelnicach i tylko po nocach (jakoś tak
wychodziło).
Ale zawsze jakaś cholera włączała światło :-)))). Chyba czuję się
poszkodowana.
I nigdy, ale to nigdy nie było przy tym Costnera! Nosz cholera jasna :-)))))

MK

5. Data: 2010-03-09 09:03:40

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> i z portfelem w zębach zagadała panią psycholog :-)
>
> Stalker, musisz wszystko przeczytać, wczoraj XL była w formie, wszystko
> przychodziło jej bez trudu :-)

Sobie mówcie co chcecie.
Ja tam jestem oddaną fanką Ixi......
Marię Czubaszek też uwielbiam, o!

MK

6. Data: 2010-03-09 09:04:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Utknęłam w dziesiątym poście...

http://www.youtube.com/watch?v=uiCRZLr9oRw

Qra, jak wyżej

7. Data: 2010-03-09 09:12:04

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez wątpienia młodziutka jeszcze jesteś i prawdopodobnie niezwyklej urody,
> skoro dopatrujesz się rzeczy niewiarygodnych w sprawach dość prostych.
> Ale jak chcesz, nie zabraniam.
> Natomiast musisz wiedzieć, razem z resztą bynajmniej niezazdrosnych Pań,
> ze wdzięk Ixi można pokonać tylko jedną metodą,
> a mianowicie prezentując w kontrargumentach jeszcze wyższą klasę niż ona
> ;-)
> ENder

Pimpuś,
ani młoda, ani głupia.
Za to zakochana w absurdzie.
Czego i Panu życzę, MK

8. Data: 2010-03-09 09:14:18

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> [...]
> to z zamkniętymi oczami....
> (i tu mam przed oczami scenę godną Akademii Policyjnej 9)

Tak, moja widoczna wada słuchu.

Ewa

9. Data: 2010-03-09 09:15:37

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> http://www.youtube.com/watch?v=uiCRZLr9oRw
>
> Qra, jak wyżej

:-)))))))
A znasz tę jego płytę:
http://www.youtube.com/watch?v=uTAaKAVpOOM&feature=r
elated
Zakochałam się w niej swojego czasu.
Tylko dobre głośniki z dobrymi basami są niezbędne...

MK

10. Data: 2010-03-09 09:19:38

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Oczywiście, mam nawet myśliwych w rodzinie i korzystam czasem z broni
> palnej. Jedną z form ich rozrywki i współzawodnictwa jest właśnie
> strzelanie w półmroku, na słuch.

No tak, sam się prosiłem :-) Jakiej innej odpowiedzi mógłbym się
spodziewać? :-)

Za chwilę się dowiem jak to w ramach współzawodnictwa myśliwi owi
potrafią trafić sowę w oko, bo usłyszeli jak mruga :-)

Stalker

na dzień dobry
na dobranoc
Re: Ustawa.
Tempotorowi
132 prawdy, ktore odrozniaja mezczyzn od...