Re: Ustawa.

1. Data: 2010-03-08 21:21:09

Temat: Re: Ustawa.
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> http://wyborcza.pl/1,96165,7619619,Biskupi__to_prawo
_przeciw_rodzicom.html

> "Zdaniem Joanny Kluzik-Rostkowskiej (PiS) ustawa o przeciwdziałaniu
> przemocy w rodzinie jest potrzebna, ale wymaga poprawek....

Właśnie na Dwójce trwa dyskusja u Tomasza Lisa w tej sprawie

Stalker

2. Data: 2010-03-08 21:28:12

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lis [z tego co pamiętam] uważa kary cielesne za potrzebne
i pożyteczne.
Niestety.

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Co za prostak z tego Lisa.
Włazi dosłownie jak ostatni cham swoim gościom w słowo,
wręcz przekrzykując ich, jak są w trakcie zdania.
Nie cierpię takich prostaków.
W dodatku za 30 tys. miesięcznie na rękę z naszego abonamentu,
zacowac się nawet nie umie.
Nawet Lepper miał więcej kultury.
ENder

3. Data: 2010-03-08 21:45:58

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i się zaprezentował: "bo rodzic ma święte prawo, aby skarcić
dziecko, bo zrobiło coś naprawdę koszmarnego".

Facet jest nienormalny. :)

Mam wobec Lisa mieszane uczucia.
Lubię go na jakieś 3-4/10.
Jest dość_solidnie profesjonalny.
Smutne jest to, że w TVP to wystarcza, aby być wielką_gwiazdą.
I faktycznie, jak na TVP jego programy dają się jeszcze-jeszcze
od czasu do czasu oglądnąć.

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Dla mnie to jest Dyzma naszych czasów.
Szczeniak odkarmiony na socjalistycznej TVP,
której Terientew jest do dziś chyba symbolem,
i w za krótkich nogawkach udający inteligencję
oraz ojca i męża.
W dodatku im bardziej to jemu nie wychodzi,
tym bardziej jest za to premiowany.
No cóż, pewnie jaki widz taka telewizja.

4. Data: 2010-03-08 21:46:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i się zaprezentował: "bo rodzic ma święte prawo, aby skarcić
dziecko, gdy zrobiło coś naprawdę koszmarnego".

5. Data: 2010-03-08 22:00:29

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> No i się zaprezentował: "bo rodzic ma święte prawo, aby skarcić
> dziecko, gdy zrobiło coś naprawdę koszmarnego".
>
> Facet jest nienormalny. :)

A możesz rozwinąć swój pogląd na temat kar u dzieci?

Bo w sumie odniosłem wrażenie, że Lis jest jednak po stronie ustawy
(czemu się nie dziwię, bo IMO Elbanowska z Terlikowskim wypadli fatalnie
w zderzeniu z Zawadzką i Piekarską - po stronie przeciwników jest za
dużo ideologicznego zadęcia - jeśli robi się z rodziny wartość samą dla
siebie bez względu na wszystko, to nie może to wypaść dobrze)

Stalker

6. Data: 2010-03-08 22:13:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie pamiętam tego, ale widziałem nieraz jak Lis zawodzi (imho)
jako dziennikarz.
W moim odbiorze to taki Pospieszalski (którego w ogóle nie trawię)
na granicy tego co w zasadzie jestem w stanie jeszcze zaakceptować,
aczkolwiek niechętnie.

Podoba mi się bardzo, że zwykle naprawdę dobrze wybiera gości
do swoich talk-talk-show, natomiast to co z nimi robi - dużo mniej.

Dla odmiany dziennikarze w tvnie permanentnie ~beznadziejnie
dobierają gości w swoich debatach, pomimo że potrafią je prowadzić
o wiele-wiele lepiej niż Lis... no ale skoro goście nawalają, to program
i tak i tak już nie zachwyca (bo wypowiedzi i ich poziom są irytujące).

Oglądam czasem debaty u Lisa z uwagi na gości, których zaprasza.
Tak, własnie to sobie uświadomiłem (przypomniałem).
Dlatego je ~lubię. :)
Sama postać Lisa (jego udział w tych debatach) nie jest warta
oglądania jego programów, jak dla mnie.

I także uważam, że ten facet jest niereformowalny.

Zgoda. ;)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Ja Lisa tolerowałem do czasu jego rozmowy z Balcerowiczem,
który dopiero pokazał klasę jako dyskutant oraz
kompletny brak klasy u Lisa, który wyglądał przy nim jak Wojewódzki.
On chyba osiągnął już swój poziom kompetencji
i dalej nie pójdzie w rozwoju.
Poza tym jak zauważyłeś, prezentowane przez niego wartości
rodzinne czy moralne to bardzo dolna półka.

7. Data: 2010-03-08 22:27:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Mar 2010 22:46:30 +0100, cbnet napisał(a):

> Mam wobec Lisa mieszane uczucia.
> Lubię go na jakieś 3-4/10.
> Jest dość_solidnie profesjonalny.
> Smutne jest to, że w TVP to wystarcza, aby być wielką_gwiazdą.

Lis wielką gwiazdą?? - he he, czego to ludzie nie wymyślą :-D
--

Ikselka.

8. Data: 2010-03-08 22:28:04

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> [...]
> do swoich talk-talk-show, natomiast to co z nimi robi - dużo mniej.
>
> Dla odmiany dziennikarze w tvnie permanentnie ~beznadziejnie

Może po prostu to goście wybierają? Do Lisa przychodzą chętnie wszyscy,
bo ma już wyrobioną pozycję i pewnie "dobrze" jest się u niego pokazać,
a do innych już niekoniecznie każdy przyjdzie.

Ewa

9. Data: 2010-03-08 22:39:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW muszę przyznać, że moja sympatia dla pani Zawadzkiej
od pewnego czasu eksplodowała bardzo w górę.

Niesamowicie podziwiam tę kobietę za to, że sama będąc
wychowywaną w klimacie klapsomanii, oraz po tym jak
wg podobnych zasad wychowała swoje dzieci, potrafiła
zredefiniować swój stosunek do fizycznych kar stosowanych
wobec dzieci i stać się orędowniczką ich zakazu w PL.

Pani Magdo! Wielki, wielki szacun! :)
Jest Pani wspaniałą kobietą.
Autentycznie podziwiam Panią. ;)

--
CB

10. Data: 2010-03-08 22:44:40

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> To co jest naprawdę wartościowe i w cenie,
> tego zwykle nie mówi się wszystkim i nie chlapie na prawo i lewo.
> IMO do takich programów przychodzą albo pieniacze albo ludzie lubiący
> dźwięk własnego głosu i liczący przez taki udział na dalszy lans.

No właśnie o tym piszę. Do niektórych programów (czyt. cieszących się
oglądalnością, a takimi są programy Lisa) warto politykom przychodzić,
ponieważ mają z tego dodatkowe korzyści, np. pokazanie się w najlepszych
czasie antenowym.

> Nawet dzisiejszy program miał na celu wcale nie przybliżenie ludziom
> zagadnień tej kontrowersyjnej ustawy, jej wad i zalet

Niestety nie zdążyłam na ten program. Za późno Stalker o nim napisał. ;)

> ale zwyczajny pokaz walki kur i kogutów napędzanych emocjami wywołanymi
> projektem tej ustawy.

Od dawna twierdzę, że na grupach dyskusyjnych (na psd i psp) toczą się
często o wiele lepsze merytorycznie dyskusje, niż w tych programach
telewizyjnych. Kiedyś było znacznie lepiej pod tym względem (choćby za
czasów "Forum" Durczoka na TVP1). Dlatego teraz już prawie w ogóle nie
oglądam tego typu programów.

Ewa

Tempotorowi
132 prawdy, ktore odrozniaja mezczyzn od...
_()_ duch święty
I gdzie żeście poleźli,
U DYMNEJ W TVP2...