na dobranoc

1. Data: 2010-03-08 22:53:07

Temat: na dobranoc
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

posłuchajcie sobie muzyczki kurki moje kochane!
:)

http://www.youtube.com/watch?v=smNMi8hCDq4

--

Najdroższa, ukochana! Wszystkiego najlepszego z okazji dnia Świętego
Walentego - święta zakochanych. Słowa nie wyrażą, jak bardzo Cię kocham i

2. Data: 2010-03-09 05:54:15

Temat: Re: na dobranoc
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Mar, 23:53, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:
> pos uchajcie sobie muzyczki kurki moje kochane!
> :)
>
> http://www.youtube.com/watch?v=smNMi8hCDq4
>
> --
>
> Najdro sza, ukochana! Wszystkiego najlepszego z okazji dnia wi tego
> Walentego - wi ta zakochanych. S owa nie wyra , jak bardzo Ci kocham i
> ub stwiam. Ciebie i tylko Ciebie, dlatego, e w moim sercu nie ma miejsca
> dla nikogo wi cej. Do zobaczenia! ciskam mocno, ca uj .Ta wiadomo
> zosta a wygenerowana automatycznie i nie musisz na ni odpowiada .

Dla mnie idiotyczne! I ta muza rodem z teksanskiej stodoly. Czyli
kowboje tancza w zagazowanej stodole.

J-23 itede...

Re: Ustawa.
Tempotorowi
132 prawdy, ktore odrozniaja mezczyzn od...
_()_ duch święty
I gdzie żeście poleźli,