Re: Poddaję się

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Poddaję się
Date: Wed, 10 Mar 2010 13:50:50 +0100

Dnia Wed, 10 Mar 2010 11:02:26 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> (...)
>
> No to czekamy na odzew grupy...A jak go nie będzie, to czemu?
> p.s.
> Napisałaś, co napisałaś. Obiektywnie- jeśli mnie np to wyda się nachalne- to
> przestanę czytać Twoje posty. Kropka. To wszystko. Dlaczego z Ixi jest
> inaczej?

Niektórzy (vide Marchewka) widzą w moich tekstach tylko i wyłacznie to, co
zawiera cytat z Marchewki - wyżej. Czyli tylko to, co są w stanie w sposób
najprostszy i bezpośredni, sobie właściwy i po swojemu, zrozumieć. I kiedy
nie towarzyszy temu refleksja oraz opowieść, faktycznie jest to nudne i
nachalne - vide mizerne naśladownictwo w wykonaniu Marchewki. Bo ona się
krzykliwie chwali i przedrzeźnia, a ja rozmyślam nad życiem i opowiadam o
nim z obrazkami. I taka jest różnica.
--

Ikselka.