Podejme sie pracy nad dzieckiem uposledzonym.

11. Data: 2002-12-19 19:35:32

Temat: Re: Podejme sie pracy nad dzieckiem uposledzonym.
Od: "Ole[ń]ka" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@b...kreml.russia> napisał w wiadomości

> bleeeee Harnas NTG od tego sa inne grupy, BTW temat powinien wygladac tak:
> [OGLOSZENIE] Podejme sie pracy nad dzieckiem uposledzonym.

Nie masz racji, ja pracuje z racji wyuczonego zawodu
(fizjoterapeuta) " Z " dziecmi uposledzonymi, nad nimi moze czuwac opiekun
grupy:)))

Ola

12. Data: 2002-12-19 20:40:18

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia czw, 19 gru 2002 o 20:35 GMT Ole[ń]ka napisał(a):

> Nie masz racji, ja pracuje z racji wyuczonego zawodu
> (fizjoterapeuta) " Z " dziecmi uposledzonymi, nad nimi moze czuwac opiekun
> grupy:)))

Nawet nie wiesz o co mi chodzilo,
moja sugestia dotyczyla tego mankamentu: [OGLOSZENIE]

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

13. Data: 2002-12-19 21:23:42

Od: "Ole[ń]ka" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@b...kreml.russia> napisał w wiadomości
> Nawet nie wiesz o co mi chodzilo,
> moja sugestia dotyczyla tego mankamentu: [OGLOSZENIE]

Ups moja winanie oczytalam - sorry! A my sie tak przypadkiem
nie znamy?

Ola

14. Data: 2002-12-20 05:30:06

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia czw, 19 gru 2002 o 22:23 GMT Ole[ń]ka napisał(a):

> Ups moja winanie oczytalam - sorry! A my sie tak przypadkiem
> nie znamy?

OKI, ja sie nie gniewam.

Znamy- merytorycznie, czy to przypadek?

15. Data: 2002-12-20 22:27:30

Od: "Ole[ń]ka" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@b...kreml.russia> napisał w wiadomości
> OKI, ja sie nie gniewam.
>
> Znamy- merytorycznie, czy to przypadek?

gorny slask?

Ola

16. Data: 2002-12-21 07:25:53

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pią, 20 gru 2002 o 23:27 GMT Ole[ń]ka napisał(a):

> gorny slask?

Wybrala pani odpowiednia bramke, za ktora ukrywa sie swietna nagroda w
postaci Mercedes klasy A.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %
% Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete %

(...)ciąg dalszy historii...
ANALIZA WŁOSÓW - BIOMOL ("Olivia", styczeń 2003, str.94)
Pozyczk a rodzinie - jak?
Kieszonkowe dla pierwszaka
z cyklu sąsiedzi - długie