Podkład pod deskę podłogową.

1. Data: 2008-12-11 09:38:18

Temat: Podkład pod deskę podłogową.
Od: "charwel \(Oo\)==:::" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Będę kładł u siebie deskę z Barlinka i chcę jako podkładu użyć korka.
Spotkałem się jednak z opinią, że nie powinno się go (korka) kłaść
bezpośrednio na wylewkę betonową i że należy najpierw położyć folię.

Jakie macie doświadczenia w tym temacie?

Pozdrawiam
charwel

2. Data: 2008-12-11 13:09:37

Temat: Re: Podkład pod deskę podłogową.
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"charwel (Oo)==:::" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Spotkałem się jednak z opinią, że nie powinno się go (korka) kłaść
> bezpośrednio na wylewkę betonową i że należy najpierw położyć folię.

Wszyscy producenci paneli zalecają stosowanie folii jako pierwszej warstwy
podłoża, niezależnie chyba od tego, co będzie wyżej. Zwykle od obecności tej
folii uzależniane są potem wszelkie świadczenia gwarancyjne. W skali
wydatków związanych z tą podłogą koszt folii to jakiś ułamek procenta jest,
więc po co na niej oszczędzać?

J.

3. Data: 2008-12-11 13:39:46

Od: "charwel \(Oo\)==:::" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podłoża, niezależnie chyba od tego, co będzie wyżej.. W skali wydatków
> związanych z tą podłogą koszt folii to jakiś ułamek procenta jest, więc po

O koszt mi nie chodzi tylko o aspekt technologiczny.
No ale skoro piszesz, że zalecają, to tak zrobię.
Dziękuję i pozdrawiam

charwel

4. Data: 2008-12-11 14:27:45

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O koszt mi nie chodzi tylko o aspekt technologiczny.

Lepiej dać. Korek też jest higroskopijny, z wylewki może podciągać wilgoć.

J.

5. Data: 2008-12-11 15:16:19

Od: "charwel \(Oo\)==:::" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lepiej dać. Korek też jest higroskopijny, z wylewki może podciągać wilgoć.

OK.
Dzięki :)

Pozdrawiam
charwel

6. Data: 2008-12-15 09:51:54

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lepiej dać. Korek też jest higroskopijny, z wylewki może podciągać wilgoć.

Ja bym dał. Ale czy korek jest higroskopijny?
Gdyby tak było, nie zatykałoby się nim butelek z płynami.

7. Data: 2008-12-15 10:14:28

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jangr" <j...@i...pl> wrote in message

> Ja bym dał. Ale czy korek jest higroskopijny?
> Gdyby tak było, nie zatykałoby się nim butelek z płynami.

Oj nie wiem, czy "higroskopijny" to akurat najlepsze słowo, ale w jakiś
sposób on namaka przecież, pęczniejąc przy tym i w przypadku butelek
uszczelniając je. Smakosze wina nie bez powodu właśnie korek wąchają.

J.

8. Data: 2008-12-17 12:55:00

Od: "charwel \(Oo\)==:::" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No w każdym razie kupiłem folię.