Podkład z górnej półki do megatłustej cery?

1. Data: 2007-01-04 21:37:34

Temat: Podkład z górnej półki do megatłustej cery?
Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainspirowana pochwałami wysokopółkowych podkładów w jednym z poprzednich
wątków zwracam się z pytaniem: jaki podkład z górnej półki polecacie do
cery, ktora chociaz juz nie nastoletnia, świeci się niemiłosiernie? Jedyne
moje doświadczenie z droższym podkładem to Estee Lauder Ideal Matte, nawet
mile go wspominam, ale może ktoś ma inne sugestie?

--
Nika
Pisz tutaj

2. Data: 2007-01-05 12:58:58

Temat: Re: Podkład z górnej półki do megatłustej cery?
Od: Lili <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Jan 2007 22:37:34 +0100, Nika napisał(a):
> [...]
> moje doświadczenie z droższym podkładem to Estee Lauder Ideal Matte, nawet
> mile go wspominam, ale może ktoś ma inne sugestie?

najlepszy podkład świata Ultra Fluid Foundation

http://www.kryolancitywarszawa.c om...og/fixer_spray

http://img130.imageshack.us/my.php?image=20ht3.jpg karta kolorów

3. Data: 2007-01-05 16:13:30

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lili" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
> najlepszy podkład świata Ultra Fluid Foundation
> http://www.kryolancitywarszawa.c om...og/fixer_spray

Chyba chodzi o ten link
http://www.kryolancitywarszawa.com.pl/katalog/ultraf
oundation ???

4. Data: 2007-01-05 22:55:11

Od: Lili <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Jan 2007 17:13:30 +0100, Nika napisał(a):
> Użytkownik "Lili" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
>

> Chyba chodzi o ten link
> http://www.kryolancitywarszawa.com.pl/katalog/ultraf
oundation ???

tak
dokladnie o te produkty
Art.9130 poj.30ml.
Art.9132 poj.150 ml.

5. Data: 2007-01-08 13:34:06

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

oundation ???
> tak
> dokladnie o te produkty
> Art.9130 poj.30ml.
> Art.9132 poj.150 ml.

A jak wygląda ten podkład na twarzy w normalnym użytkowaniu, nie w studiu
fotografa albo TV? Nie wygląda nienaturalnie?

6. Data: 2007-01-09 10:06:42

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nika napisał(a):
> [...]
> moje doświadczenie z droższym podkładem to Estee Lauder Ideal Matte, nawet
> mile go wspominam, ale może ktoś ma inne sugestie?

imho dobrze matuje Givenchy Teint Mirror Mat Fluid. ale nie lepiej
odpowiednią pielęgnacją zniwelować to świecenie?

7. Data: 2007-01-09 18:36:56

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> imho dobrze matuje Givenchy Teint Mirror Mat Fluid. ale nie lepiej
> odpowiednią pielęgnacją zniwelować to świecenie?

Przerabiałam kremy z kwasami, maseczki glinkowe, cały repertuar zmywaczy i
toników (przyznaję, z dolnej i średniej półki), pigułki anty (pomogły na
wypryski, natomiast nie na świecenie), kremy matujące i nawilżające.
Pozostaje mi tylko pocieszać się, że tłusta cera później dostaje zmarszczek.

8. Data: 2007-01-22 09:09:48

Od: Lili <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Jan 2007 19:36:56 +0100, Nika napisał(a):
> [...]
> wypryski, natomiast nie na świecenie), kremy matujące i nawilżające.
> Pozostaje mi tylko pocieszać się, że tłusta cera później dostaje zmarszczek.

mam to samo
NIC nie pomogło na świecenie :(
wspomagam się serią effaclar la roche possay bo czasem wyskakują jakieś
niespodzianki ale po tej serii itak jest lepiej jeśli chodzi o świecenie...

gdzieś na wizażu ktoś pisał,żeby zamiast pudru transparentnego używać
skrobii ziemniaczanej i ponoć ładnie skóra trzyma się matowa

na nie to też nie działało

Fale
Żelki - pomocy ;)
pytanie chyba do panów