Podła TV

1. Data: 2003-07-30 20:22:38

Temat: Podła TV
Od: "Jacek" <s...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z szacunkiem, od jakiegoś czasu czytam wasze posty, szanowni
grupowicze i zastanawiam sie dlaczego nikt nie porusza bulwersujacej
wg mnie sprawy skandalicznie złego wpływu szczególnie
publicznej telewizji na rozwój dzieci i młodzieży.
Od tego wpływu niewolni są też dorośli.
Czy kronika polityczna przemieszana z kroniką kryminalną
jakim jast dziennik tv oddaje realny obraz świata?
A do szału (no bez przesady) doprowadza mnie codzienny
serial z Bliskiego Wschodu. Tylu i tylu Żydów itd.....
Jeszcze zrozumiałbym gdyby Żydzi lub Palestyńczycy byli
sporą mniejszością np 30% (jakąkolwiek).
Ile aktów przemocy można obejrzeć jednego wieczora.
Kiedy oglądaliście bajki dla dzieci w tv?
Co druga z nich to jakiś koszmarek bajkowy rodem
z kreskówki "The Simpsons" typu "drapek i pocharatka".
Czy już niczym dla niektórych jest jakiś POZIOM poniżej
którego nie można zejść.
No chyba liczy się tylko OGLĄDALNOŚĆ.
Najłatwiej to załatwić po niskich emocjach.
Sensacja, tak najlepiej żeby nikt nieodchodził
od ekranu przez cały wieczór.
Czy taki jest realny świat.
Czy w Amerykańskiej tv jest tyle przemocy o tak
wczesnej porze?
W innych tv, np hiszpańskiej czy greckiej to jest nie do
pomyślenia.
A potem wy profesionaliści, dziwicie się
że w tak krótkim czasie (ostatnie 10 lat) tak zmieniła sie
kultura młodych.
Może ten pomysł zabrzmi śmiesznie ale ja to widzę tak,
jak ten dziennik ma być to niech będzie ale:
10 min morderstwa, zamachy, tragedie itd,
10 min kronika polityczna,
10 min nauka i sztuka,
5 min muzyka
5 min prawo, aktualności itd, itd.
Jak jest junknews to ide na cherbatę itd.
Wkurza mnie obecny stan.
Ja już dawno kupiłem sobie dekoder Polsatu i jestem
naprawdę zadowolony ale niemogę nie powiedzieć swoich
trzech groszy.

Pozdrawiam

Jacek

1. Data: 2003-07-31 05:26:50

Temat: Re: Podła TV
Od: <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <s...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja już dawno kupiłem sobie dekoder Polsatu i jestem
> naprawdę zadowolony ale niemogę nie powiedzieć swoich
> trzech groszy.

A moze tak w koncu bys naprawde zrozumial i przestal wogole ogladac
telewizje ?
Sprobuj
Prosty wniosek: jesli mnie cos drazni, denerwuje - odrzucam to.

1. Data: 2003-07-31 09:36:56

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" w news:3fff.00000d6e.3f28290e@newsgate.onet.pl napisał(a):

> wg mnie sprawy skandalicznie złego wpływu
> szczególnie publicznej telewizji na rozwój
> dzieci i młodzieży.

Cofnijmy sie nieco w czasie... II wojna swiatowa. Dzieci zapewne
niewiele ogladaly wtedy telewizji. Miast tego mialy egzekucje na zywo,
obozy koncentracyjne. W sredniowieczu dosc podobnie. Mogly zobaczyc jak
plonie czarownica. Pewnie tez gdzie niegdzie mozna bylo spotkac
wisielca, czy rozkladajace sie zwloki wetkniete do ciasnej klatki, ku
przestrodze. W starozytnosci... zastanawiam sie, czy przed wejsciem do
koloseum sprawdzano dowody. Chyba nie. A tam cuda nie widy - walki
gladiatorow, niewolnicy pozerani przez wyglodzone zwierzeta, czy tez
nawet orgie z ich udzialem (bo w koncu w micie bylo, ze jakis tam bog
zszedl na ziemie pod postacia zwierzecia i wykorzystal niewiaste).
Czynniki majace negatywny wplyw obecne byly zawsze, w dalszym ciagu sa i
beda. To jest cos zupelnie normalnego (utopii nie stworzymy). Problem w
tym, aby nie pozostawiac dziecka samego z tymi wszystkim co ludzkie.

> Co druga z nich to jakiś koszmarek bajkowy rodem
> z kreskówki "The Simpsons" typu "drapek i pocharatka".
> (...) No chyba liczy się tylko OGLĄDALNOŚĆ.

A zastanawiales sie dlaczego tego typu bajki maja wieksza ogladalnosc?
Dlaczego sa dzieci, ktore wola cos ambitniejszego?

> A potem wy profesionaliści, dziwicie się
> że w tak krótkim czasie (ostatnie 10 lat)
> tak zmieniła sie kultura młodych.

Rodzice moich rodzicow krecili glowami widzac, jak ich pociechy sie
bawia. Pytali:
- To ma byc taniec?!
To samo pytanie zadaja teraz mnie.
Zmiany zawsze zachodzily. Zachadza one tym szybciej, im szybciej my
zmieniamy otaczajaca nas rzeczywistosc.

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-07-31 17:16:52

Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <s...@W...onet.pl>
napisał w wiadomości
> [...]
bulwersujacej
> wg mnie sprawy skandalicznie złego wpływu szczególnie
> publicznej telewizji na rozwój dzieci i młodzieży.

No to porusz, w czym problem? - - przecież tu nie siedzą
roboty, choć może się tak wydawać - a co do negatywnego
wpływu mediów i współczesnej kultury, to o czym tu gadać -
jest i już.

1. Data: 2003-08-01 19:40:05

Od: "" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> roboty, choć może się tak wydawać - a co do negatywnego
> wpływu mediów i współczesnej kultury, to o czym tu gadać -

A więc ruszam, zróbmy coś, coś małego, coś dużego
ale zróbmy cokolwiek.
Chociażby posty z tym co o tym myślimy do durnej TV, do gazet,
ludzi kultury, różnych środowisk, bez nacisku, sama, nie zmieni się.

Jacek

1. Data: 2003-08-02 07:40:17

Od: "Hosr[Sq1]" <h...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

> A więc ruszam, zróbmy coś, coś małego, coś dużego
> ale zróbmy cokolwiek.
> Chociażby posty z tym co o tym myślimy do durnej TV, do gazet,
> ludzi kultury, różnych środowisk, bez nacisku, sama, nie zmieni się.

Prawdziwy polak w goracej wodie kapany

Jaka grupe nacisku chcesz tworzyc? Przeciw czemu? Przeciw komercji? Kto cie
poprze? Gazety, inne media? Przeciez to wszystko komercja

No chyba ze pojedziesz do HydePark w Londynie postawisz krzeselko i
zaczniesz krzyczec...:)

Podla telewizja byla zawsze wtedy gdy nie obowiazywala cenzura. Jak cenzura
byla to TV byla zawsze piekna, stonowana itd....

Ale nie o to chodzi przeciez, jesli nie chcesz ogladac konfliktu zbrojnego
miedzy izraelem a palestyna to nie ogladaj. Jesli nie chcesz ogladac
terroryzmu i wojny w iraku to tez nie ogladaj.

A dekoder polsatu to dopiero podla TV - Przynajmniej moim zdaniem....

Pozdr

1. Data: 2003-08-02 18:13:40

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg"

Jakie to uczucie?
Obraz nie drgnął :-)

ett

Podpowiem. Brak pigułki.
I bardzo nie 'po linii' jesteś :-))

Doktorze Greg :-))

1. Data: 2003-08-02 20:02:02

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa" w news:bggv5h$dfu$2@news.onet.pl napisał(a):

> Podpowiem. Brak pigułki.
> I bardzo nie 'po linii' jesteś :-))
> Doktorze Greg :-))

Ała ;-)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2003-08-02 20:35:43

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szturchany? :-))) "Greg"

> [...]

> - To ma byc taniec?!
> To samo pytanie zadaja teraz mnie.
> Zmiany zawsze zachodzily. Zachadza one tym szybciej, im szybciej my

To ma być taniec?
:-)))

Uważaj! I siedź z rękami na biurku :-))

Widziałeś elipsę?
Wiesz co to jest?

Co ma elipsa?
Punkt... punkt...
No tak, sklerotyku.
Ma punkt zwany epicentrum.
Punkt wyważenia - inaczej.
Dla czego ma ten punkt?
A łapy cały czas na biurku!
No czemu? Sama tak chce?
Małpy wymodziły?
No czemu elipsa poddaje się procesowi swobodniej
niż jakakolwiek maupa?

Zadanie na dziś. :-))))
Przerobić, odpowiedzieć, napisać!

Pozdry
ett

Ale możesz zlać, to oczywiste.

1. Data: 2003-08-04 19:06:29

Od: "" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miedzy izraelem a palestyna to nie ogladaj. Jesli nie chcesz ogladac
> terroryzmu i wojny w iraku to tez nie ogladaj.

Widzisz, kiedys byla podla poniewaz nie mowila prawdy a rzeczywistosc
lukrowala.
Dzisiaj jest rowniez taka poniewaz przedstawiajac rzeczywistosc w tendencyjny
sposob, klamie.
Zaniechanie to tez grzech :-)

Martwie sie o tych ktorzy nie maja mozliwosci ogladania
kanalow tematycznych np Discovery a cos ogladac musza,
niemaja pomyslu na nude lub inne zaiteresowania.

Czyli nie da sie nic zrobic, a ja jednak sprobuje :-)

Znów paranoja! Tym razem "nieznalska"... było: Re: "Artystów" karzą...
Krawcow Wierch(prawie spam) :)
nerwica gotowania?!
Hmm! So There IS Life After Death -- Thanks, Pope John XXIII
99/100