cd. maupa z powyłamywanymi nogami..nie jest...

1. Data: 2003-07-31 02:49:13

Temat: cd. maupa z powyłamywanymi nogami..nie jest...
Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

....maupą.... po prostu!

jeśli żyje się NAPRAWDĘ, to przewidywanie
czyli iluzoryczne założenie, że to życie będzie trwać
'długo' nie ma znaczenia.... zwiększenie prawdopodobieństwa
że będzie trwało krócej niż dłużej jest niewątpliwie
stresem, ale do przezwyciężenia...
a 'zimna', jak mi się zdawało, reakcja jest wynikiem
dystansu jej 'ja' do jej 'mnie' (według nomenklatury
de Mello)......

starsza, chtura trochę przerażona, bo
szczypanie 'mózgu' nie ustaje.... i walczy,
(oglądając jednym oknem cudowny świt....)
i biada, że sama maupa-analfabetka i że wcześniej
nie wyczuła.....:(

1. Data: 2003-07-31 14:11:14

Temat: Re: cd. maupa z powyłamywanymi nogami..nie jest...
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bg9vve$guh$1@news.onet.pl...
> ....maupą.... po prostu!

Eeenooo... wykazujesz róch w mózgownicy,
a to już 'niedoścignione'

> [...]
> stresem, ale do przezwyciężenia...
> a 'zimna', jak mi się zdawało, reakcja jest wynikiem
> dystansu jej 'ja' do jej 'mnie' (według nomenklatury

Każdy dzień tworzy, a wiedza o tym dniu...usprawnia.

Nikt doskonały nie jest.
Ty masz obowiązki.
Zajmij się nimi.
W 'obowiązkach' ślij
co się dowiedziałaś'.

end
ett

1. Data: 2003-08-01 08:00:33

Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> end
> ett

hmmmm... a czego to koniec?

starsza, chtura nieskumata:(

1. Data: 2003-08-01 12:49:55

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bgd6j7$idk$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> hmmmm... a czego to koniec?

mojego pierdzielenia :-)))

ett

Masz, przekazuj
Nie wiesz? Pytaj.

koniec języka za przewodnika :-))
end

Jeśli ktoś wie, dlaczego, ta para, nie miałaby
się połączyć, niech powie teraz,
lub zamilknie na wieki

też end

Podła TV
Znów paranoja! Tym razem "nieznalska"... było: Re: "Artystów" karzą...
Krawcow Wierch(prawie spam) :)
nerwica gotowania?!
Hmm! So There IS Life After Death -- Thanks, Pope John XXIII