Podłączenie okapu do wyciagu w mieszkaniu w bloku...

1. Data: 2003-10-27 19:52:31

Temat: Podłączenie okapu do wyciagu w mieszkaniu w bloku...
Od: "Fiona" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Mam banalne pytanie.

Musze podlaczyc okap... do dzis bylam pewna, ze za pomaca gietej rury
prostodusznie do wyciagu.

Dzisiaj kolezanka powiedziala mi, ze pan kominiarz w jej bloku kazal ludziom
zdemontowac takie konstrukcje, jaka ja planuje.

Czy to prawda, ze nie moge wyprowadzic rury do komina?

A moze ten przepis dotyczy tylko kuchenek gazowych - ja mam elektryczna.

Jesli faktycznie to jest zabronione to co mam wobec powyzszego zrobic?
Kuchnie mam slepa - musze cos zrobic z tym tluszczem, para i bog wie czym
jeszcze....

Okap sobie juz wisi i co teraz?

Prosze o jakies porady.

Pozdrawiam