Podłączenie zmywarki

1. Data: 2001-10-03 05:51:52

Temat: Podłączenie zmywarki
Od: "JAN" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak można bez dużych przeróbek podłączyć zmywarkę ?
Czy można to zrobić do istniejących podłączeń zlewozmywaka ?

Pozd. Janusz

1. Data: 2001-10-03 07:24:21

Temat: Re: Podłączenie zmywarki
Od: "--jerry--" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak można bez dużych przeróbek podłączyć zmywarkę ?
> Czy można to zrobić do istniejących podłączeń zlewozmywaka ?

Pewnie ze mozna. Najpierw kupujesz trojnik, ktory podlaczasz do zaworu
zimnej wody. Do trojnika podlaczasz zmywarke (miekkim wezem, sprzedawanym
razem ze zmywarka) i zimna wode do kranu.
Potem kupujesz plastikowy syfon do zlewu z taka boczna "nozka". Do niej
podlaczasz waz odplywowy od zmywarki.
I to wszystko.

Zadnych przerobek. Koszty:
trojnik - 12zl
syfon z dodatkowym odplywem - 8zl

Pozdrawiam!

Jarek

Ps. Lepiej, zeby zmywarka bezposrednio graniczyla z szafka zlewowa -
przewody od- i doplywowe nie sa dlugie.

1. Data: 2001-10-03 22:20:31

Od: "Edek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--jerry--" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pewnie ze mozna. Najpierw kupujesz trojnik, ktory podlaczasz do zaworu
> zimnej wody. Do trojnika podlaczasz zmywarke (miekkim wezem, sprzedawanym
> razem ze zmywarka) i zimna wode do kranu.

[Ciach]

Jesli masz ciepla wode "prosto z rury" a nie z piecyka gazowego,
to podlacz zmywarke do cieplej zamiast do zimnej wody.
Oszczedzisz od 1/4 do 1/3 czasu zmywania (zmywarka krocej podgrzewa wode),
poza tym juz przy pierwszym plukaniu schodzi prawie caly tluszcz.

IK

1. Data: 2001-10-04 09:56:35

Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edek wrote:
> [...]
> Oszczedzisz od 1/4 do 1/3 czasu zmywania (zmywarka krocej podgrzewa wode),
> poza tym juz przy pierwszym plukaniu schodzi prawie caly tluszcz.

W instrukcji do mojej zmywarki odradzają takie podłączenie - ze względu
na zbyt krótki czas zmywania może być ono niedokładne.

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html

1. Data: 2001-10-05 06:28:06

Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Sobkowski" <m...@i...poznan.pl> napisał w wiadomości

> W instrukcji do mojej zmywarki odradzają takie podłączenie - ze względu
> na zbyt krótki czas zmywania może być ono niedokładne.

Poza tym, jeśli masz liczniki na wodę, to płacisz więcej...

Janusz

1. Data: 2001-10-06 21:22:25

Od: "Edek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> napisał w
wiadomości news:9pjjs4$npb$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Michal Sobkowski" <m...@i...poznan.pl> napisał w wiadomości
> wode),

> Poza tym, jeśli masz liczniki na wodę, to płacisz więcej...

Ja podlaczylem i jestem zadowolony z efektow zmywania (IHMO - lepsze).
A jesli chodzi o roznice w koszcie wody to moje rozumowanie jest takie:
- przy jednym zmywaniu zmywarka bierze max 25 litrow (5 cykli po 5 litrow).
- przy 40 zmywaniach bierze 1000 litrow, czyli 1m3
- 1m3 cieplej kosztuje mnie 11zl, 1m3 zimnej - 5 zl
czyli place drozej o 6 zl za co najmniej 40 zmywan.
Czy to duzo, czy malo - odpowieddzie sobie sami.
Oszczedzam natomiast na pradzie (grzalka 2kW prawie wogole
nie dziala :-) - ale tego na pieniadze nie umiem przeliczyc :-)

IK

KOLEKCJA STARYCH ANTYCZNYCH ZEGARÓW
szukam do wynajecia
Dziecieca galeria
Czy z kratki wentylacyjnej w łazience powinno wiać
porównanie piecy