Podle oszustwo!

1. Data: 2002-09-20 20:49:05

Temat: Podle oszustwo!
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Smiac sie czy zloscic? Ocencie sami: kupilam sobie wczoraj sok pomaranczowy
w kartonie 1l, na kartonie napisane jak wol ze to sok SWIEZY, w sklepie stal
w chlodni, bo jak swiezy i niekonserwowany to nietrwaly. Cena luksusowa - 5
zl. W Niemczech czesto sobie cos takiego kupowalam i rzeczywiscie smakowalo
jak wycisniety z owocow pyszny soczek, pomyslalam wiec sobie ze sobie
dogodze (zamiast kupic kilo pomaranczy i wydusic recznie, o glupia ja!). W
domu rzucilam torby z zakupami i wyskakujac z butow rzucilam sie na karton z
pomaranczowa rozkosza i.... o zesz k....m...! Jedzie koncentratem jak nic!
Czytam wiec napisy na kartonie i az mnie w ziemie wgniotla ta bezczelnosc:
nazwa produktu: swiezy sok z drobinami owocow, naturalnie metny; sklad:
naturalny zageszczony sok pomaranczowy z drobinami owocow, woda..... rece i
nogi opadaja. Producent "Spomlek". Ciekawe jak oni uzyskali swiezy
koncentrat?

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-09-21 09:48:48

Temat: Re: Podle oszustwo!
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Solon" <a...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> jak wycisniety z owocow pyszny soczek, pomyslalam wiec sobie ze sobie
Hallo Agata!
Co prawda to zadne pocieszenie, ale chociaz mieszkam w Niemczech wole
wyciskac "prawdziwy" sok z pomaranczy.z 3-4 sztuk otrzymuje szklanke soku
(to naprawde nie zabiera duzo czasu)i wiem co pije!!Te gotowe swieze smakuja
rzeczywiscie dobrze, ale 100% pewnosci nigdy nie mozesz miec.A wiec co jest
w danym momencie dla Ciebie wazne,czy tylko smak czy rzeczywiste witaminy.
Pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2002-09-21 11:11:33

Od: Nikodem Kuznik <n...@a...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Sep 2002 11:48:48 +0200, I.P. wrote:

> [...]
> swieze smakuja rzeczywiscie dobrze, ale 100% pewnosci nigdy nie mozesz
> miec.A wiec co jest w danym momencie dla Ciebie wazne,czy tylko smak czy

Ja, mimo, ze nie mieszkam w Niemczech, to robie dokladnie tak samo. Moze
teraz rzadzeij, bo pomarancze sa jeszcze drogie, ale kiedy pozniej
nadejdzie sazon pomaranczowy, to codziennie szklaneczka lub dwie ze
swiezych pomaranczy. To nie tlyko kwestia smaku. Swieze owoce i wrzywa sa
o niebo zdrowsze od tych nawet najlepiej konserwowanych. Polecam!
Aha, zbliza sie sezon kiwi, zamiast pomaranczy polecam soczek z
wycisnietych kiwi (na tym samym urzadzeniu co do pomaranczy). Szczegolne
kiwi gold ;-)

Pozdrawiam,

Nik

1. Data: 2002-09-21 13:04:47

Od: Kamila Kamaszewska <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Aha, zbliza sie sezon kiwi, zamiast pomaranczy polecam soczek z
> wycisnietych kiwi (na tym samym urzadzeniu co do pomaranczy). Szczegolne

Ooo..! Widzę, że nie tylko herbatkę popijasz :))))
W 'Boku' pojawila się nowa herbatka orzeźwiająca - 'Casablanca' jest w
miodowym zapachu, nie bardzo tylko rozumiem, czemu tak ją nazwali, skoro
piszą, że jest z Afryki Południowej ;o))))) Jeszcze nie piłam, ale już
nabyłam..
pozdr.,
KamilaK./stonsik

1. Data: 2002-09-21 20:32:12

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

">
> !
> Ja, mimo, ze nie mieszkam w Niemczech, to robie dokladnie tak samo.
Masz racje! nie musisz mieszkac w Niemczech,zeby "wyciskac", ale Agata
kupowala jakis soczek w Niemczech?Moge tylko dodac,ze tak jak najlepsze
kasztany sa na....,tak lepiej smakuja soczki wyciskane w Hiszpanii(sa
b.soczyste), w domu trafiaja sie czasem suche jakby pastewne...
Pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2002-09-21 21:08:05

Od: marek <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

Agata Solon wrote:...cut....

> pomaranczowa rozkosza i.... o zesz k....m...! Jedzie koncentratem jak nic!

Wiem co czujesz i wspolczuje.
Na poczatku lat 90-tych mieszkalem na Florydzie,pracowalem wtedy na nocnej
zmianie wiec rano po pracy wstepowalem do duzego sklepu spozywczego
zeby zrobic zakupy i zawsze pachnialo tam intensywnie pomaranczami.
Sklep bywal prawie pusty bo to dziwna pora (6 rano-ludzie albo jada do pracy
albo spia).
Za ktoryms razem postanowilem znalezc zrodlo tego zapachu (a sklep wielki jak
stadion)
wiec zaczalem "sledztwo" i w najdalszym kacie znalazlem maszyne do ktorej
przesliczna dziewczyna zwyczajnie z koszyka wsypywala pomarancze i podkladala
z drugiej strony duze galonowe butle do ktorych splywal sok.
Zapach pomaranczy byl tak intensywny ze az szczypalo w oczy.
Zapytalem ja czy to dobrze ze wyciska sie sok z owocow ze skorka,przeciez
skorka jest pokryta pestycydami i w ogole chemikaliami i ze to trujace.
Popatrzyla na mnie z wyrzutem i powiedziala: "prosze pana my dostajemy owoce
z gaju pomaranczowego odleglego o 3 mile stad i one sa w 100% wolne od wszelkich

chemikaliow"-az mi sie glupio zrobilo a sok rzeczywiscie byl super, prosto z
maszyny
przekladali butle do lodowek.Mysle ze to co wyciska sie ze skorki pomararanczy
poprawia smak soku a w ogole to mysle ze tak pyszny i swiezy sok mozna dostac
tylko
na Florydzie,w Kaliforni i moze jeszcze w krajach poludniowej Europy.
Gdzie indziej to juz tylko "kompromis".

pozdr
marek,glodny..

1. Data: 2002-09-22 15:51:04

Od: Nikodem Kuznik <n...@a...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Sep 2002 15:04:47 +0200, Kamila Kamaszewska wrote:

> [...]
> bardzo tylko rozumiem, czemu tak ją nazwali, skoro piszą, że jest z
> Afryki Południowej ;o))))) Jeszcze nie piłam, ale już nabyłam.. pozdr.,

Ha! Sam ją widziałem ('Casablance') parę dni temu i też mnie to
rozśmieszyło... Może w Boku nie wiedzą gdzie jest Casablanca? Już sobie
wyobrażam nową linię indyjskich 'Acapulco' i 'Grenadę' z Sumatry... ;-)
Swoją drogą czekam na sprawozdanie z wrażeń po pierwszym kontakcie z
'Casablancą'.

Pozdrawiam,

Nik

1. Data: 2002-09-22 15:54:58

Od: Nikodem Kuznik <n...@a...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Sep 2002 22:32:12 +0200, I.P. wrote:

> [...]
> kasztany sa na....,tak lepiej smakuja soczki wyciskane w Hiszpanii(sa
> b.soczyste), w domu trafiaja sie czasem suche jakby pastewne...

Do wyciskania na soczek kupuję te najtańsze pakowane w siatki 1- i 2kg z cienką
skórką. Zazwyczaj są najbardziej soczyste.
A co do kasztanów to ciągle mam schomikowaną jedną puszkę dżemu
kasztanowego z Francyji i nie wiem co z nia zrobić...

Pozdrawiam zza Odry i Nysy Łużyckiej spod, niestety, pochmurnego nieba!

Nik

1. Data: 2002-09-22 19:39:03

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A co do kasztanów to ciągle mam schomikowaną jedną puszkę dżemu
> kasztanowego z Francyji i nie wiem co z nia zrobić...

Jak to co.?! Podziel sie z nami...
;o))
KamilaK./stonsik, obiecujac, ze juz jutro z pewnoscia wypije 'casablance' i cos
o tym wklepie....

1. Data: 2002-09-22 20:31:06

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik marek <m...@m...net> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@m...net...

> Wiem co czujesz i wspolczuje.

<ciach>

> marek,glodny..

Narobiles mi takiego smaka, ze nie wiem, jak ja sie doczekam sezonu
pomaranczowego...

Agata Solon, naturalna

*ciastka kokosowe
*Kokosowe zelatynki