Podłogi Barlinek czy Baltic Floor ?

1. Data: 2007-09-25 05:25:10

Temat: Podłogi Barlinek czy Baltic Floor ?
Od: "Tom" <t...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zastanawiamy się nad wyborem podłogi w postaci desek wielowarstwowych.
Jakie macie doświadczenia z podłogami różnych producentów?

Ja rozpatrywałem Deskę Barliniecką i Baltic Floor.
Deska B. jest tańsza, ale ma straszne wprost obostrzenia co do warunków
gwarancji.
Natomiast Baltic Floor jest droższy, ale ma lepszą gwarancję.

Czy jest jeszcze jakiś producent warty zainteresowania?

TiA

A.R.S.

2. Data: 2007-09-25 20:37:52

Temat: Re: Podłogi Barlinek czy Baltic Floor ?
Od: Jakub Furkal <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tom wrote:

> [...]
> Natomiast Baltic Floor jest droższy, ale ma lepszą gwarancję.
>
> Czy jest jeszcze jakiś producent warty zainteresowania?

Jest. Sam miałem dokładnie taki sam dylemat - deska Barlinecka czy
Baltic Floor. Różne były opinie - że Barlinek się popsuł, bo ma maszyny
zużyte. o Baltic nikt się nie wypowiadał. Ostatecznie kupiłem bardzo
dobre szwedzkie panele Karsh. Złego słowa nie powiem.

Jakub Furkal

3. Data: 2007-09-26 05:38:34

Od: "Tom" <t...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Furkal" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
Tom wrote:
>Ostatecznie kupiłem bardzo dobre szwedzkie panele Karsh. Złego słowa nie
>powiem.

Jakub Furkal

---------------------------------
A miałęś przypadki typu: upadający nóż lub pani w szpilkach czy też pies
kręcący piruety ?

4. Data: 2007-09-26 07:33:09

Od: Adam Foton <usun_litery_k_adamkfotok1_@_gazetak.plk> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest jeszcze jakiś producent warty zainteresowania?

Wolomin.
Mam, uzywam, ale ja ogolnie jestem niezadowolony z paneli :)
Stukaja, pukaja, niby drewno, ale caly czas mam skojarzenia z panelami
mdf/hdf.
Widzialem panele drewnianie przyklejone do podlogi - o, to jest lepsze.
A najbardziej podobal mi sie parkiet "duze klepki", prawie jak deska, z
fazowanymi krawedziami, olejowany na gotowo. Nie pamietam kto to robi,
widzialem w OBI, a zamontowane np. w sklepach Wranglera.

AF

5. Data: 2007-09-27 07:27:52

Od: Jakub Furkal <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tom wrote:

> A miałęś przypadki typu: upadający nóż lub pani w szpilkach czy też pies
> kręcący piruety ?

Nie mam psa, w aneksie kuchennym mam terakotę i jeszcze Sylwestra nie
urządzałem :) Owszem, po szpilkach ślady mają prawo zostać, ale na tym
polega wybór - albo naturalne drewno, albo sztuczny MDF. Każde ma swoje
zalety i wady.

Jakub Furkal

Wybór okapu
Dobra waga łazienkowa