Podpaska czy OB?

1. Data: 2001-02-01 23:48:04

Temat: Podpaska czy OB?
Od: Malkontent <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pewną nieśmiałością zadaję to pytanie, ale potrzebuję w miarę
wiarygodnych opinii w tym temacie. Aby rozwinąć pytanie, chodzi mi o to,
co o tych akcesoriach mogą powiedzieć panie obecne na grupie. Czy dla
siedemnastoletniej dziewczyny lepszym rozwiązaniem jest podpaska czy
tampon? Moja żona twierdzi, że podpaska, a tamponu powinno się używać w
sporadycznych wypadkach. Ja też tak uważam, chociaż moje przekonanie nie
ma podstaw empirycznych z wiadomych względów;) Niestety córka ma inne
zdanie na ten temat. I kto ma rację? Bardzo proszę o poważne odpowiedzi.

--

Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

2. Data: 2001-02-02 11:00:43

Temat: Re: Podpaska czy OB?
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
> m...@b...gnet.pl _/_/_/_/_/_/_/
> "Press any key to continue or any other key to quit"

Witam.

Należy przede wszystkim uwzględnić fakt, że tampony są bielone i mogą zawierać
duże ilości chloru, co ułatwia życie bakteriom tlenowym i może prowadzić do
rozwoju uporczywych zakażeń. Cała reszta to kwestia indywidualnego wyboru.
pozdr
Adam
a...@p...onet.pl

3. Data: 2001-02-02 11:15:42

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> skrev i meddelandet

> [...]
zawierać
> duże ilości chloru, co ułatwia życie bakteriom tlenowym i może

Dobre ;-)
magda

4. Data: 2001-02-02 11:38:45

Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

wazne jest tez to czy corka jest dziewica i czego ona chce uzywac
uwazam ze lepiej uzywac podpasek a tamponow tylko od czasu do czasu , na w-f
,latem itd

5. Data: 2001-02-02 13:34:08

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> <a...@p...onet.pl> skrev i meddelandet

> zawierać
> prowadzić do

> Dobre ;-)
> magda

przepraszam, za daleko poszedł mi skrót myślowy. Oczywiście, że chlor ma inne
działanie; miałem na myśli dobre oczyszczenie i - jednak - dobre warunki dla
rozwoju bakterii.

6. Data: 2001-02-02 21:58:19

Od: d...@a...coms (Magdalena) szukaj wiadomości tego autora

Malkontent m...@b...gnet.pl napisal:

>Czy dla
>siedemnastoletniej dziewczyny lepszym rozwi?zaniem jest podpaska czy
>tampon? Moja ?ona twierdzi, ?e podpaska, a tamponu powinno si? u?ywaae w
>sporadycznych wypadkach.

A co sadzi corka? Jesli chce uzywac tamponow, niech uzywa. W czym problem?

Na tamponach jest ostrzezenie o TSS (Toxic Shock Syndrome), trzeba jej zwrocic
na to uwage i "pouczyc", ze gdyby zauwazyla u siebie objawy (powtarzaja to na
ulotkach do znudzenia, w kazdej paczce :-), to niech natychmiast zwroci sie do
lekarza. Osobiscie nie slyszalam, zeby komukolwiek cokolwiek sie stalo, ale
zawsze lepiej dmuchac na zimne.

Wiem, ze wiele osob uwaza ze podpaski sa lepsze, a tampon powinien byc od
swieta, ale tez wiele osob nie znosi podpasek. Tampony sa najrozniejsze. Jesli
nigdy nie uzywala, to niech zacznie od mini. I od tych z aplikatorem.

Ja te? tak uwa?am, chocia? moje przekonanie nie
>ma podstaw empirycznych z wiadomych wzgl?dów;) Niestety córka ma inne
>zdanie na ten temat. I kto ma racj??

Kazda kobieta sama powinna odkryc co jej najbardziej odpowiada. Znam kobiety,
ktore nie lubia tamponow, znam takie, ktore nie lubia podpasek, jak i takie,
ktorym wszystko jedno. Miliony kobiet uzywaja tamponow (tez mnooostwo
nastolatek). Jesli bedzie sie zle czula, to zawsze moze przejsc na podpaski.
Jesli uzywa/bedzie uzywac tamponow, wazne jest, zeby zmieniala je rozsadna
ilosc razy (=na pewno nie za rzadko). Wszysko mozna przeczytac w ulotce.

Moim zdaniem tampon to jeden z najlepszych wynalazkow.

PS. Nie jestem lekarzem - zeby nie bylo watpliwosci.

Magdalena

--
No matter where you go, there you are (Buckaroo Banzai)

7. Data: 2001-02-03 11:03:51

Od: "Magdalena Busk" <m...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ma inne
> działanie; miałem na myśli dobre oczyszczenie i - jednak - dobre

A czy, w ogole, uzywa sie chloru do tych artykulow? Z tego co wiem,.
(mieszkam w Szwecji), to jest on zabroniony.

W ogole, mowiac o tamponach, powinno sie zwrocic uwage, czy sa one w
siateczce, czy jest to sprasowany kawalek waty. Poza tym, najwazniejsza
jest "higiena intymna", mycie rak przed zalozeniem i po, zmiana co max.
4 godziny...

Reszte napisala Magdalena wczesniej...

Pozdrawiam,
(kiedys polozna) Magdalena Busk

8. Data: 2001-02-05 07:23:29

Od: "Cimeries" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena napisał(a) w wiadomości:
<2...@n...aol.com>...
> [...]
do
>lekarza. Osobiscie nie slyszalam, zeby komukolwiek cokolwiek sie stalo, ale

ogladalam kiedys program o tym na planete chyba i byla mowa o przypadkach
smiertelnych.

Cimeries

Rehabilitacja seksualna?
PRACA
Lamblioza u dzieci-czy spotkał sie ktoś z tym?
archiwum
Re: PSYCHOLOG SĄDOWY NA CZACIE