Podwyższone ciśnienie - leki.

1. Data: 2003-10-30 12:44:20

Temat: Podwyższone ciśnienie - leki.
Od: "MK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są jakieś leki (bez recepty) obniżające podwyższone(140/100) ciśnienie.
Pozd. MK.

2. Data: 2003-10-30 13:46:34

Temat: Re: Podwyższone ciśnienie - leki.
Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

MK wrote:

> Czy są jakieś leki (bez recepty) obniżające podwyższone(140/100)

Aspiryna?

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl
KADU: http://kadu.net ZTM Search: http://ztm.moo.pl/search

3. Data: 2003-10-30 15:51:59

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Jarzynka" <t...@S...cpi.pl.XX> napisał w
wiadomości news:1358253.Bj32DDrI73@arista.neostrada.pl...

> Aspiryna?

Hmmm, a w jakim mechanizmie , wg. Ciebie??
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

4. Data: 2003-10-30 16:34:46

Od: "SzM" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dieta: bez soli, bez kofeiny, dużo wapnia i zieleniny.
Redukcja stresu i normalizacja rytmu dobowego.
3x30X130= 3 x w tygodniu ćwiczenia do tętna 130/min.
Taniej i zdrowiej niż leki!

SzM

5. Data: 2003-10-30 17:15:01

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bnrere$uoi$...@t...icpnet.pl,
SzM <m...@i...pl>:
> Dieta: bez soli, bez kofeiny, dużo wapnia i zieleniny.
> Redukcja stresu i normalizacja rytmu dobowego.
> 3x30X130= 3 x w tygodniu ćwiczenia do tętna 130/min.
> Taniej i zdrowiej niż leki!

O, i to jest baaardzo dobra porada!
Dodam, ze 30 odnosi sie do (min.) 30 minut cwiczen w sesji.

P.S.
Optymalny zakres tetna mozna sobie dobrac indywidualnie np. tu:
http://www.sarkproducts.com/targetzonecalculator.htm
(Opis stref http://www.sarkproducts.com/sally1.htm, ale w skrocie
przynajmniej wchodzimy w Zone 1, nie wyzej niz Zone 3)

To tak zupelnie na marginesie, bo doceniam, ze atrakcyjnosc formuly tkwi w
jej prostocie, co wplywa pozytywnie na compliance :)

--
Robert

6. Data: 2003-10-30 18:20:55

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MK" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy są jakieś leki (bez recepty) obniżające podwyższone(140/100)
ciśnienie.

czosnek

7. Data: 2003-10-30 21:18:50

Od: "K" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dieta: bez soli, bez kofeiny, dużo wapnia i zieleniny.
> Redukcja stresu i normalizacja rytmu dobowego.
> 3x30X130= 3 x w tygodniu ćwiczenia do tętna 130/min.
> Taniej i zdrowiej niż leki!

I to faktycznie działa? to znaczy daje ZNACZACE rezultaty? Nie pytam o
opinie, tylko o wnioski wyciagniete na konkretnym przykladzie.

8. Data: 2003-10-30 21:37:34

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bnrv8c$ppl$...@a...news.tpi.pl,
K <a...@p...wp.pl>:

> I to faktycznie działa? to znaczy daje ZNACZACE rezultaty? Nie pytam o
> opinie, tylko o wnioski wyciagniete na konkretnym przykladzie.

3X TAK!!! :)
Nie tylko na cisnienie. Na psychike, sen, samopoczucie ...

--
Robert

9. Data: 2003-10-30 21:55:32

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wyciąg z jemioły
w pewnym stopniu głóg
pamiętaj o eliminacji soli z diety

10. Data: 2003-10-31 11:43:19

Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

C.Jola wrote:

> Użytkownik "Tomek Jarzynka" <t...@S...cpi.pl.XX> napisał w
> wiadomości news:1358253.Bj32DDrI73@arista.neostrada.pl...
> Hmmm, a w jakim mechanizmie , wg. Ciebie??

Zrobilem troche za duzy przeskok myslowy. Chodzilo mi o rozrzedzanie
krwi. Niewazne.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl
KADU: http://kadu.net ZTM Search: http://ztm.moo.pl/search

Problem z okiem
szkodliwosc lekow przeciwgrzybiczych
Antykoncepcja