Podziekowanie za milosc

1. Data: 2005-04-22 08:36:43

Temat: Podziekowanie za milosc
Od: "Tomas" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie mam pytanie do kobiet :
normalnie brakuje mi slow nie wiem co powiedziec kobiecie ktora kocham ale
wiem ze nie mozemy byc razem. Chce jej podziekowac za jest, byla i przeslac
jej ostatnie kwiaty.
Prosze o pomoc dzieki.

1. Data: 2005-04-22 08:52:08

Temat: Re: Podziekowanie za milosc
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/22/2005 10:36 AM,Użytkownik Tomas usiadł wygodnie i napisał:
> [...]
> wiem ze nie mozemy byc razem. Chce jej podziekowac za jest, byla i przeslac

Ale w czym prosisz o pomoc, bo nie rozumiem? Chyba nie w przesłaniu
kwiatów? Oczekujesz wskazówek, co powinienieś jej powiedzieć?

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-04-22 09:14:40

Od: "Tomas" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kwiatów? Oczekujesz wskazówek, co powinienieś jej powiedzieć?

Dokładnie oczekuje wskazowek.
Dzieki

1. Data: 2005-04-22 09:21:21

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 22 Apr 2005 11:14:40 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@w...pl> i powiedziała:

> Dokładnie oczekuje wskazowek.

To najlepiej do zegarmistrza. Nie Ta Grupa, zajrzyj na
pl.soc.savoir-vivre czy pl.soc.uroczystosci.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-04-22 10:10:38

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/22/2005 11:14 AM,Użytkownik Tomas usiadł wygodnie i napisał:

> Dokładnie oczekuje wskazowek.

Nie ma nic gorszego niż "obiegowe", "standardowe" teksty w takich
sytuacjach. Są nieautentyczne, a poza tym mogą narobić większej szkody
niż pożytku. Jeśli się daną osobę kocha, to ja sobie tak prywanie myślę,
że powinno się we własnym sercu odszukać tego, co jej się chce
powiedzieć. I własne serce, uczucia są tutaj najlepszym doradcą, a nie
osoby z grupy dyskusyjnej, które nie dość, że nie znają sytuacji, to
jeszcze na oczy nie widziały tej osoby, a być może nigdy nie były w
podobnej sytuacji. Ja dziękuję za takie porady. Poza tym każda
inteligentna kobieta na kilometr rozpozna, czy to, co mówi jej mężczyzna
pochodzi z jego wnętrza i jest szczere i autentyczne, czy jest
wyuczoną regułką. Nawet jeśli słowa byłyby niedoskonałe i chropawe, to
rozpozna się uczucie, z jakim są mówione. Natomiast ja, jako kobieta,
poczułabym się ciężko urażona, gdyby mi mężczyzna zaaplikował jakiś
wyuczony tekścik poradzony przez "życzliwych" i to jeszcze w chwili
rozstania.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-04-22 11:00:12

Od: "Tomas" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki tego mi trzeba bylo dobry kop to jest to.

Pozdr

1. Data: 2005-04-22 11:32:41

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/22/2005 1:00 PM,Użytkownik Tomas usiadł wygodnie i napisał:
> Dzieki tego mi trzeba bylo dobry kop to jest to.

Jeśli już koniecznie potrzebujesz propozycji od _zupełnie_obcych_osób_ w
sprawie _szalenie_intymnej_, to odwiedź grupę, którą zasugerowała
Małgorzata.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-04-23 08:33:44

Od: "sealpup" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomas" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dzieki tego mi trzeba bylo dobry kop to jest to.
Nie tragizuj. To była zachęta do wykazania się własnym wkładem, a nie
powieleniem jakiegoś przykładu. Zgadzam się z Kruszyną: nawet niezbyt
zgrabne, ale własne słowa są piękniejsze niż wyuczony wiersz. Wiesz czemu?
Bo płyną prosto z serca. Jeśli tego nadal nie rozumiesz to uznaj moją
wypowiedź za kolejnego kopniaka i sprawa załatwiona. Tak jest wygodniej. :>

Pozdrawiam,
sealpup

Środek na schudnięcie na bazie ananasa?
kiepska kondycja łydek:/