Podziele sie z Wami moim smutkiem

1. Data: 2005-07-22 13:50:48

Temat: Podziele sie z Wami moim smutkiem
Od: "RR" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien Dobry
W koncu zdecydowalem sie na zakup malego klimatyzatora do mieszkania (i z
trudem odlozylem pieniadze). Jakze bylem zasmucony, gdy pojechalem do sklepu
kupic go! Okazalo sie, ze przy cenie 999,- zl za klimatyzator trzeba jeszcze
w autoryzowanym serwisie zamowic montaz, ktory kosztuje, w zaleznosci od
skomplikowania instalacji, minimum 760,- zl, a w moim przypadku bedzie to
okolo 1000,- zl. Szkoda, ze o tym nic nie napisano w ofercie sklepu. I tak z
pieknie wygladajacej ceny 999 zl nagle zrobilo sie 2000,00 zl

Pozdrawiam pograzony w smutku.

Rafal

2. Data: 2005-07-23 08:09:09

Temat: Re: Podziele sie z Wami moim smutkiem
Od: "Rex" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

RR <c...@g...pl> napisał(a):
> Pozdrawiam pograzony w smutku.

To jeszcze napisz co to za firma i sklep. Przynajmniej inni nie dadzą się
nabrać na "super" ofertę i zaoszczędzą trochę czasu.

Pozdrawiam
Rex

3. Data: 2005-07-27 11:14:38

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

to zamontuj sam albo znajdź jakiegoś szpenia. To nie jest takie trudne.

Robert

4. Data: 2005-07-27 11:26:53

Od: Marcin Wieczorek <n...@l...spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

rpm wrote:
> to zamontuj sam albo znajdź jakiegoś szpenia. To nie jest takie trudne.

Tylko, że jak potem odmówią uznania gwarancji (bo nieautoryzowane i
niefachowe zamontowanie) to już wcale tak miło nie będzie.

Pozdrawiam,

Marcin

5. Data: 2005-07-27 11:57:43

Od: --+ sa+an +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

Postawiony/a przed Trybunałem Świętej Inkwizycji RR raczył/a zeznać:

Może po prostu zwróć to gówno??

--
pozdrowienia, --+ sa+an +--
______

6. Data: 2005-07-28 08:19:39

Od: Marcin Wieczorek <n...@l...spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

--+ sa+an +-- wrote:

> Może po prostu zwróć to gówno??

On tego w ogole nie wziął ;)

Pozdrawiam,

Marcin

ogrzewanie - czym ?
[jaka] mala lodowka
jaki komputer do domu
[spam] sprzedam klimatyzator
Terma gazowa - stukanie po zamknieciu wody