jaki komputer do domu

1. Data: 2005-07-22 11:57:17

Temat: jaki komputer do domu
Od: "Radek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie

Wlasnie jestem w trakcie urzadzania po remoncie mojej kawalerki. Oczywiscie
przestrzeni malo, a trzeba znalec miejsce na komputer. To urzadzenie musi
byc w kazdym szanujacym sie domu :) Wnetrze bedzie dosc nowoczenie urzadzone
i teraz zastanawiam sie nad obudowa komputera, ktory dobrze by sie
komponowal z reszta. Znalezlem cos takiego jak mini pecety (www.minipc.pl)
ktory wydaje mi sie ciekawym dodatkiem do wnetrza. Co sadzicie o tego typu
designie? Czy kupowanie komputera pod wystroj wnetrza to juz nie lekka
przesada? :) Moze za bardzo sie w to zaanagazowalem :)

2. Data: 2005-07-22 12:56:57

Temat: Re: jaki komputer do domu
Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

Radek napisal(a):

> witajcie

Cześć

> byc w kazdym szanujacym sie domu :) Wnetrze bedzie dosc nowoczenie urzadzone
> i teraz zastanawiam sie nad obudowa komputera, ktory dobrze by sie
> komponowal z reszta. Znalezlem cos takiego jak mini pecety (www.minipc.pl)

Trochę za malo danych. Do czego ten komputer ma służyć? A może po prostu
notebook? Zajmuje malo miejsca, można go łatwo złożyć i schować.
Oprócz tego jakiś hotspot na ścianie i możesz go zabrać np. do wanny :)

Marek Szapajko | http://www.szapajko.republika.pl | GG: 208353
gpg --keyserver "hkp://subkeys.pgp.net" --search-keys 0x124BE225
Fingerprint = 82D0 1E3F 7943 5557 5A49 CE33 5216 85CD 124B E225
*Adres w nagłówku zakodowany w ROT13* Zażółć gęślą jaźń

3. Data: 2005-07-22 13:52:52

Od: " lepremo" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja tez polecam notebooka. Ceny notebooków ostatnio bardzo spadły i zblizyły
sie do komputerów stacjonarnych. Notebooka weźmiesz wszedzie ze soba i nie
zagraci ani nie zeszpeci Ci mieszkania. Komputer stacjonarny wygląda normalnie
chyba tylko w biurze i u nastolatka w pokoju. Ja wprowadziłem sie własnie do
nowego mieszkania i żałuje że rok temu kupiłem stacjonarny komputer. Teraz
musze na stałę mieć na wierzchu pełno kabli przy biurku.
Mój następny komp na pewno bedzie notebookiem
Pozdro

4. Data: 2005-07-22 14:28:52

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

" lepremo" <l...@W...gazeta.pl> wrote in message
> Witam
> Komputer stacjonarny wygląda normalnie
> chyba tylko w biurze i u nastolatka w pokoju.

Smiala teza ;-)
Zalezy do czego komputer jest potrzebny komu.
Np grafika czy zdjecia to ciagle tylko monitory CRT i
duza moc obliczeniowa, co w przypadku notebooka
jest raczej ciezkie do zrealizowania.
A wracajac do glownego tematu wg mnie
komputer stacjonarny moze dobrze wygladac w domu ;-)

Romek
=> http://www.rtj-foto.com/galeria <= zapraszam do galerii fotografii

5. Data: 2005-07-22 14:30:42

Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

* lepremo* napisał(a):

> Komputer stacjonarny wygląda normalnie chyba tylko w biurze
> i u nastolatka w pokoju.

Bez przesady :)

> Teraz musze na stałę mieć na wierzchu pełno kabli przy biurku.

Parę kabli powiadasz... Jeden z moich znajomych jest projektantem (budowlanka
i orurowanie). Bierze do domu tzw. ,,fuchy''. Na wyposażeniu ma dwumonitorową
stację graficzną (2 x 25'' CRT) drukarkę A4, plotter A1 i skaner (plus pierdoły
typu modem, mikrofon, głośniki itd.). Wszystko w pokoju 4 x 4, gdzie oczywiście
stoi meblościanka, tapczan i TV. To dopiero jest ,,parę kabli'' :)

Nie musze chyba dodawać, jaki to przedstawia widok...

> Mój następny komp na pewno bedzie notebookiem

Również doszedłem do takiego wniosku.

6. Data: 2005-07-22 14:31:49

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

RTJ napisał(a):

> A wracajac do glownego tematu wg mnie
> komputer stacjonarny moze dobrze wygladac w domu ;-)

No jasne, kup sobie Maca :)

barney

Masz wieksza szanse wygrac na loterii jesli kupisz los - Forrest Gump

7. Data: 2005-07-22 14:36:42

Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

*RTJ* napisał(a):

> A wracajac do glownego tematu wg mnie
> komputer stacjonarny moze dobrze wygladac w domu ;-)

Jednak plątaniny kabli nie unikniesz. A to, nie dość że paskudnie wygląda,
to jeszcze zbiera kurz.

8. Data: 2005-07-22 14:47:26

Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> designie? Czy kupowanie komputera pod wystroj wnetrza to juz nie lekka
> przesada? :) Moze za bardzo sie w to zaanagazowalem :)

zakładając ze ten post to nie spam reklamujacy wymienioną strone ;-) to
sie okresl do czego potrzebujesz tego komputera.

Jak chcesz sobie pograc, obejrzec DVD/divx to notebook odpada - chyba ze
chcesz miec takiego o wazy 5 kilo.

MiniPC to fajna zabawka i wydajny komputer, ktory nie zajmuje duzo
miejsca i . ze swojej strony polecam platform Asus Pundit. Znajdziesz w
google.com.

pozdro

9. Data: 2005-07-22 15:12:41

Od: "MJ" <kocityno.usuńtąnazwę@kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

pl.comp.pecet

10. Data: 2005-07-22 16:59:29

Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

u...@d...invalid napisał(a):

> Jak chcesz sobie pograc, obejrzec DVD/divx to notebook odpada - chyba ze
> chcesz miec takiego o wazy 5 kilo.

Nom troszkę przesadziłeś :). DVD/DivX to pociągnie teraz byle jaki
notebook. A pograć na tych "lepszych" też można bez problemu (mowa tu o
modelach z oddzielną kartą graficzną).

Aktualnie nowe notebooki mogą sobie poradzić prawie z każdym ze
"standardowych" zastosowań komputera. I z wieloma bardziej
zaawansowanymi też. Wyjątkiem zazwyczaj są gry (i to te bardziej
wymagające) na co też bywają recepty w postaci "wypasionych" (no ale już
dużo droższych) laptopów.

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

[spam] sprzedam klimatyzator
Terma gazowa - stukanie po zamknieciu wody
jak zaadaptować pomieszczenie?
grzyb w kabinie prysznicowej, pomocy ;(
Ekipa do ogrodzenia (Krakow)