Pogryzł mnie kundel

1. Data: 2004-06-08 21:07:18

Temat: Pogryzł mnie kundel
Od: "Waldek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy był szczepiony.o siebie się nie martwiem bo wcześniej mi się ta
zdarzało bez komplikacji.Jak mam ochronić dzieci.
Gdzie zadzwonić żeby unieszkodliwić te agresywne zwierzę i zdyscyplinować
jego Pana.[też agresywny]

2. Data: 2004-06-08 21:29:20

Temat: Re: Pogryzł mnie kundel
Od: WITUX <w...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldek napisał:
> [...]
> zdarzało bez komplikacji.Jak mam ochronić dzieci.
> Gdzie zadzwonić żeby unieszkodliwić te agresywne zwierzę i zdyscyplinować

Ja bym załatwił to po swojemu, a więc poszukał bym trutki dla szczurów
gdzieś w piwnicy (nieraz rozsypują takie różowe) polał bym to tłuszczem
z kiełbasy i mu to dał do zjedzenia.

-=WiTUX=-

3. Data: 2004-06-08 21:44:37

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Tue, 08 Jun 2004 23:29:20 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako WITUX, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Ja bym załatwił to po swojemu, a więc poszukał bym trutki dla szczurów
> gdzieś w piwnicy (nieraz rozsypują takie różowe) polał bym to tłuszczem
> z kiełbasy i mu to dał do zjedzenia.

Jesli masz takie metody to sie nie zdziw jesli ktos Cie kiedys poczestuje
trutka.
Jet takie madre powiedzienie "kto mieczem wojuje - ten od miecza ginie".

A od zalatwiania takich spraw - jest policja.
Zglasza sie na nia fakt pogryzienia oraz odmowe wspolpracy ze strony
wlasciciela. Dobrze miec obdukcje lekarska - wtedy mozna zlozyc tez skarge
do sadu - o odszkodowanie.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

4. Data: 2004-06-08 22:31:14

Od: "Meserszmit" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WITUX" <w...@N...poczta.fm> napisał w wiadomości

> Ja bym załatwił to po swojemu, a więc poszukał bym trutki dla szczurów
> gdzieś w piwnicy (nieraz rozsypują takie różowe) polał bym to tłuszczem
> z kiełbasy i mu to dał do zjedzenia.

Z chęcią poczęstowałbym cIe trutką

Bez pozdrowien

5. Data: 2004-06-09 05:37:36

Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zdarzało bez komplikacji.Jak mam ochronić dzieci.
> Gdzie zadzwonić żeby unieszkodliwić te agresywne zwierzę i zdyscyplinować

Oczywiscie tylko policja.
To nie pies winien, tylko jego pan.

WOJSAL (Wojciech Sałata)
http://www.wojsal.prv.pl

6. Data: 2004-06-09 05:38:13

Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> Ja bym załatwił to po swojemu, a więc poszukał bym trutki dla szczurów
> gdzieś w piwnicy (nieraz rozsypują takie różowe) polał bym to tłuszczem

Ale komu? Psu czy jego panu? ;)

WOJSAL (Wojciech Sałata)
http://www.wojsal.prv.pl

7. Data: 2004-06-09 06:57:13

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym załatwił to po swojemu, a więc poszukał bym trutki dla szczurów
> gdzieś w piwnicy (nieraz rozsypują takie różowe) polał bym to tłuszczem
> z kiełbasy i mu to dał do zjedzenia.

Art. 35. 1. Kto zabija, uśmierca zwierzę albo dokonuje uboju zwierzęcia z
naruszeniem przepisów art. 6 ust. 1, art. 33 lub art. 34 ust. 1-4 albo znęca
się nad nim w sposób określony w art. 6 ust. 2 i art. 31,
podlega karze pozbawienia wolności do roku, ograniczenia wolności albo grzywnie.
2. Jeżeli sprawca czynu określonego w ust. 1 działa ze szczególnym
okrucieństwem,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat
2.

8. Data: 2004-06-09 08:25:22

Od: "Chyna " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WITUX <w...@N...poczta.fm> napisał(a):

> Ja bym załatwił to po swojemu, a więc poszukał bym trutki dla szczurów
> gdzieś w piwnicy (nieraz rozsypują takie różowe) polał bym to tłuszczem
> z kiełbasy i mu to dał do zjedzenia.

Właścicielowi czy psu...?
Brawo za postawę.
Nie wiem, czy Państwo zdajecie sobie sprawę, ale najczęściej zachowaniu psa
winny jest "opiekun" (nie mylić z opiekowaniem się).

Pozdrawiam,
Chyna [ http://oejsis.prv.pl ]

zrosty po odmie
REKRUTACJA 2005 NA UM