Pogrzewany chodnik!!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2007-02-08 14:51:12

Temat: Pogrzewany chodnik!!!!!!!!!!!!!!
Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Dziś w informacjach Radia PLUS usłyszałem następującą wiadomość: W okolicach pałacu
prezydenta RP mają założyć podgrzewany chodnik!!! Chyba aby bidak więcej sie nie
łamał! HAHA Jeśli to kaczka dziennikarska to dobra ale jeśli to prawda to widać jak
wygląda tanie państwo wszystko dla władzy a my na wózkach dalej ślizgajmy sie po nioe
zawsze odśnieżonych chodnikach!!!!

2. Data: 2007-02-08 15:12:56

Temat: Re: Pogrzewany chodnik!!!!!!!!!!!!!!
Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zmotoryzowany"

> [...]
> HAHA Jeśli to kaczka dziennikarska to dobra ale jeśli to prawda to widać
> jak wygląda tanie > państwo wszystko dla władzy a my na wózkach dalej

To prawda.

Leszek

3. Data: 2007-02-08 17:21:18

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości
> To prawda.

Podgrzewany chodnik to dobre rozwiązanie przeciw ślizgawicy. Przypuszczam,
że bardziej niezawodne niż ludzie odpowiedzialni za likwidowanie ślizgawek
na chodnikach.

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

4. Data: 2007-02-08 19:50:59

Od: robercikus <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to ja też chcę podgrzewany chodnik u siebie na koszt podatników ;-)
bo to faktycznie lepsze rozwiązanie niż codzienna ciężka praca. I
bardziej niezawodne.
Poproszę od mojej klatki schodowej na przystanek - nie tak daleko... ze
200 m ;-)

pozdr
robercikus

Zbigniew Andrzej Gintowt wrote:

> [...]
>
> Podgrzewany chodnik to dobre rozwiązanie przeciw ślizgawicy.
> Przypuszczam, że bardziej niezawodne niż ludzie odpowiedzialni za

2 wolne miejsca na obozie nurkowym
Najniższe wynagrodzenie?
test
prowadzenie samochodu przez osobę bez rąk
szkolenie narciarskie