Pojechane po emocjach - nieładna zagrywka....

1. Data: 2004-03-10 13:58:39

Temat: Pojechane po emocjach - nieładna zagrywka....
Od: "...Tam zaszło słońce w środku dnia" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojechano po emocjach.....

wysłano plik mp3 z piosenką "Niewidzialna Dłoń, ochroni mnie od złego w
czarny dzień..."osobie, która znajduje się daleko od kraju i od bliskich
osoba zapytała - dlaczego mi to robisz - odpowiedziałem - dla wzmocnienia...
Nie robię tego często, bo wiem, jakie to wywołuje efekty, ale czasem znając
osobę i jej motywacje trza takie eksperymenty, nawet jeśli bolesne
przeprowadzać....

Piosenka w wiadomy dla mnie i tej osoby sposób niesie niesamowity ładunek
emocjonalny.

Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni... za kilka chwil na mnie też
niektóre sprawy będą w różny sposób działały, jeszcze chwilka, jeszcze
momencik... :)

Ps. Wiem, że to nieładna zagrywka - ale ma swój cel !!! :?

niewidzialna dłoń ochroni mnie od złego w czarny dzień
niewidzialna dłoń osłoni mnie, to jedno zawsze wiem

pamiętam, że świecił księżyc rudych traw
mówiłeś: wiesz, każdy swoją gwiazdę ma

niewidzialna dłoń ochroni mnie od złego w czarny dzień
niewidzialna dłoń osłoni mnie, to jedno zawsze wiem

w białe kwiaty wtulam twarz
gra muzyka z tamtych lat
i znów słyszę głos
siedem mostow, siedem bram
tak po prostu staniesz tam
i strach zostawi mnie

znów płynie list, by spotkać ciebie, czy
choć najmniejszy dasz mi znak
tyle gwiezdnych lat i taka wielka mgła
i codziennie ciebie brak
yee, yee tak, choć najmniejszy daj mi znak
aaa codziennie, codziennie ciebie brak
aaa tyle gwiezdnych lat i taka wielka mgła
i codziennie ciebie brak

siedem mostow, siedem bram
tak po prostu staniesz tam
i strach zostawi mnie
będzie tak
------
J.

Jacek. Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

1. Data: 2004-03-10 14:45:32

Temat: Re: Pojechane po emocjach - nieładna zagrywka....
Od: "matania" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ktoś tak kiedyś pojechał po moich emocjach - mniejsza o słowa - pamiętam,że
mówił,że to po to,żeby raz zabolalo i na zawsze przestało,pamiętam,że
zabolało okropnie i coś zabiło,pamiętam,że odebrałam to jako sadystystyczną
okrutną gierkę i nigdy nie wybaczyłam mimo późniejszych różnych zapewnień,że
to,że śmo,czy Ty jesteś pewnien,że takie ranienie kogoś z
premedytacją,wkładanie brudnego palucha i dłubanie,jest
potrzebne,właściwe,humanitarne,ok?i co ma na celu?dla mnie to cienkie i
świadczące o strachu i małości tego,kto się tak bawi.mylę się?

pozdrawiam,Matania

1. Data: 2004-03-10 14:47:35

Od: "darek miauu" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

..Tam zaszło słońce w środku dnia <f...@...pl> napisał(a):

> [...]
> ------
> J.
>

> Jacek. Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Ty się chyba czymś zatrułeś...

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-03-10 14:55:19

Od: "...Tam zaszło słońce w środku dnia" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "matania" <m...@p...onet.pl> napisał w źródłowej wiadomości
> [...]
> potrzebne,właściwe,humanitarne,ok?i co ma na celu?dla mnie to cienkie i
> świadczące o strachu i małości tego,kto się tak bawi.mylę się?

spokojnie lekka jazda, nic ponad czyjeś siły, nikt nikomu krzywdy nie robi,
spokojnie - wszystko pod kontrolą! - chyba lepiej się solidnie popłakać niż
chorobliwie dusić w sobie, no nie? - spokojnie, nikomu się krzywda nie
dzieje. :)

1. Data: 2004-03-10 14:56:14

Od: "...Tam zaszło słońce w środku dnia" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darek miauu" <t...@N...gazeta.pl> napisał w
źródłowej wiadomości news:c2n9q7$res$1@inews.gazeta.pl...

> Ty się chyba czymś zatrułeś...
>
> Pozdrawiam,
> Darek.

albo ty się czymś nie dozywiłeś :)

1. Data: 2004-03-10 15:15:06

Od: "matania" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niż
> chorobliwie dusić w sobie, no nie? - spokojnie, nikomu się krzywda nie

popłakać sobie można na uspokojenie zawsze ale niekoniecznie pod
czyjąkolwiek dyrektywkę.skoro spokojnie i wszystko cacy po co ten
post,chwalisz się czymś czy czegoś uczysz czy co?

pozdr.,Matania

1. Data: 2004-03-10 15:27:46

Od: "...ten od złotej ryPki" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> popłakać sobie można na uspokojenie zawsze ale niekoniecznie pod
> czyjąkolwiek dyrektywkę.skoro spokojnie i wszystko cacy po co ten
> post,chwalisz się czymś czy czegoś uczysz czy co?
>
> pozdr.,Matania

a czy nie uważasz słoneczko, że na tej grupie jakoś sennie się ostatnio
zrobiło? - mały ruch będzie dobry dla zdrowia.... :)
Pozdrawiam iu zyczę dużo ruchu - podobno pomaga na jędrność piersi. Buźka.
:)

1. Data: 2004-03-10 15:35:32

Od: "...ten od złotej ryPki" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "matania" <m...@p...onet.pl> napisał w źródłowej wiadomości

> post,chwalisz się czymś czy czegoś uczysz czy co?
> pozdr.,Matania

All the things you said to me.
I was so upset
You were always talking talking
God I did my best
Heaven is cold
Without any soul
It's hard to believe
I was so in love with you

:)))))

1. Data: 2004-03-10 15:43:39

Od: "matania" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

słoneczko,rybko,mąciwodo,nie uważam,że się zrobiło sennie ostatnio bo od
niedawna tu zaglądam a na piersi polecam podnoszenie ciężarków aczkolwiek na
tej grupie się siedzi i teoretyzuje do upojenia co niekorzystnie wpływa
raczej na pośladki.w obliczu niedoinformowania odsyłam na jakieś listy o
urodzie,zapewne istnieją takie.

:) pozdrawiam, Matania

1. Data: 2004-03-10 15:53:46

Od: "...ten od złotej ryPki" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tej grupie się siedzi i teoretyzuje do upojenia co niekorzystnie wpływa
> raczej na pośladki.w obliczu niedoinformowania odsyłam na jakieś listy o

łaaaał wreszcie zaczęłaś gadać po ludzku, ja niestety muszę swoje pośladki
jeszcze trochę potrzymać na krzesełeczku, bo kończeę robótkę, a od czasu do
czasu wskakuję tu i hulam jak halny WIOTER.
Co do piersi, u nas we wsi gadają, że jak się na sy=utku zawiesi 7 kilowy
obciążnik, to podobno naciąga skórę na twarzy i mniej się marszczy :)

Gdzie tam się teoretyzuje - bardziej terroryzuje - ja akurat jestem jak
najdalszy od teoretyzowania.
No, to miłego wieszania ciężarków.

"Wirować z tobą chcę całą noc..."

wybaczenie raz jeszcze
http://www.sdm.art.pl
[info] Samobójstwa w Tatrach a Halny
"Skrypty przegranego" -gdy Rodzice niszczą dzieci... Skrypty-Antyskrypty
przemoc w rodzinie?