Pojemnik na chleb

1. Data: 2003-04-10 15:42:12

Temat: Pojemnik na chleb
Od: "Marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje fajnego pojemnika na chcle. Tzn dokładnie już go sobie upatrzyłam
ale niestety kosztuje w supermarkecie 180 zł. Jest drewniany, półokrkrągły z
matową ruchomą chyba plastikowa szybka.

Może ktoś wie, gdzie moge taniej, np w internecie kupić taki fajny
chlebaczek. Z góry dziekuję za wszelkie sugestie

1. Data: 2003-04-10 19:03:12

Temat: Re: Pojemnik na chleb
Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
>
> Może ktoś wie, gdzie moge taniej, np w internecie kupić taki fajny
> chlebaczek. Z góry dziekuję za wszelkie sugestie

Jeśli znajdziesz, to daj znać, pliiiizzz:) Też mi się taki marzy i też
uważam, że 180 zł to za dużo. Szczerze mówiąc ja je widziałam w jeszcze
wyższej cenie - ponad 200 zł.
Anka

1. Data: 2003-04-11 10:19:11

Od: "Ewa K." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam chlebaczki firmy Tupperware,sama się skusiłam za namową
szwagierki,cena w zależności od wielkości.
Chlebek jest świeży przez kilka dni - to zaleta tworzywa.
Polecam i nie jestem "akwizytorem" tej firmy.
Powodzenia:)))))))
Ewa K.(Wrocław)

1. Data: 2003-04-11 21:46:47

Od: "gosiak2" <g...@b...bezsmieci.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa K." <e...@w...pl> wrote in message
> [...]
> szwagierki,cena w zależności od wielkości.
> Chlebek jest świeży przez kilka dni - to zaleta tworzywa.
> Polecam i nie jestem "akwizytorem" tej firmy.

A gdzie we Wrocławiu mozna kupić taki, polecany przez Ciebie chlebaczek?

Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-04-12 00:40:43

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie we Wrocławiu mozna kupić taki, polecany przez Ciebie chlebaczek?

Podaję za www.tupperware.pl

RH Wrocław

Barbara, Stanisław Turscy
ul. Nyska 64
50-505 Wrocław

tel. 071-333-98-62
0601-70-35-51

Jako, że dysponuję aktualnym cennikiem (nie jestem jednak dystrybutorem)
to dodam, że ten chlebaczek nazywa się "Piekarz" (kod A51) cena brutto
79,90 zł - wg katalogu występuję w kolorze granatowym (pojemnik) z białą
pokrywą - zdjęcie znajdziesz na stronie Tupperware.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl