Pojemniki kamionkowe na kaloryfery

1. Data: 2009-02-11 16:12:08

Temat: Pojemniki kamionkowe na kaloryfery
Od: "123" <z...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Gdzie można kupić pojemniki kamionkowe
(nie lakierowane) do powieszenia z wodą
na żeberkach kaloryferów w celu nawilżenia
powietrza?

Bardzo proszę o informacje.

2. Data: 2009-02-11 17:24:39

Temat: Re: Pojemniki kamionkowe na kaloryfery
Od: "Ann" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "123" <z...@z...com> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Gdzie można kupić pojemniki kamionkowe
> (nie lakierowane) do powieszenia z wodą
> na żeberkach kaloryferów w celu nawilżenia
> powietrza?

widzialam takie w Obi i w Castoramie. Spory wybor jest tez na allegro - ale
tam wiekszosc lakierowanych. Sama ostatecznie kupilam plastikowe, z wkladem
wlokninowym.

3. Data: 2009-02-11 17:39:09

Od: "123" <z...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ann" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "123" <z...@z...com> napisał w wiadomości

> widzialam takie w Obi i w Castoramie. Spory wybor jest tez na allegro - ale tam
wiekszosc lakierowanych. Sama ostatecznie kupilam
> plastikowe, z wkladem wlokninowym.

Bardzo dziękuję.
A co to jest wkład włókninowy i jakie ma działanie?
Czy plastikowe z wkładem włókninowym mają takie samo działanie
jak kamionkowe nie lakierowane?

4. Data: 2009-02-11 18:49:45

Od: "123" <z...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> widzialam takie w Obi i w Castoramie.

W którym Obi i w której Castoramie?
Bardzo mi na tym zależy.

5. Data: 2009-02-11 22:41:55

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

123 <z...@z...com> wrote:

> A co to jest wkład włókninowy i jakie ma działanie?

Topo prostu włokniste coś zanurzone końcem w wodzie, co ma
namakać i zwiększać pole powierzchni parującej, wymaga
regularnego wymieniania, zwłaszcza, jeśli woda jest twarda, bo
kamieniem zarasta.

> Czy plastikowe z wkładem włókninowym mają takie samo działanie
> jak kamionkowe nie lakierowane?

Myślę, że zbliżone, znaczy głównie poprawia samopoczucie, bo
nawilżać w sensownym stopniu to raczej nie nawilży. Miałem taki
nawliżacz plastikowy z włókniną, wlewało się do niego może z pół
litra wody raz na kilka dni. Obecnie mam nawilżacz
ultradźwiękowy, on wyrzuca w powietrze DO KILKU LITRÓW wody na
dobę. Mam też higrometr, różnica między działającym a
niedziałającym nawilżaczem to jakieś max.10% wilgotności. Za
czasów tego włókninowego higrometru nie miałem, ale czyste
porównanie ilości odparowanej wody wskazuje, co on dawał. Zapewne
higrometr by nawetnie drgnął...

J.

6. Data: 2009-02-12 08:14:44

Od: arek <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Feb 11, 11:41 pm, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:

> Myślę, że zbliżone, znaczy głównie poprawia samopoczucie, bo
> nawilżać w sensownym stopniu to raczej nie nawilży.

Kamionkowy dodatkowo zdobi :)

7. Data: 2009-02-12 13:03:26

Od: "123" <z...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
włókninowego higrometru nie miałem, ale czyste porównanie
> ilości odparowanej wody wskazuje, co on dawał. Zapewne higrometr by nawetnie

Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Higrometr na pewno kupię. Co do sposobu nawilżania jeszcze się namyślę.

8. Data: 2009-02-12 14:30:19

Od: "Bajbus13" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W którym Obi i w której Castoramie?
> Bardzo mi na tym zależy.
Dowlona Catorama - na polce obok grzejnikow, rur i innych laczek co.
Koszt to ok 7-10 pln.
Pzdr
Bajbus13

9. Data: 2009-02-12 16:59:57

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

arek <A...@g...com> wrote:

> Kamionkowy dodatkowo zdobi :)

W porównaniu z tym plastikowym (zwłaszcza jak wkład z włókniny
trochę kamieniem zajdzie i zżółknie) na pewno, ale czy zasługuje
na miano "ozdoby"... czy ja wiem...

J.

10. Data: 2009-02-13 18:15:37

Od: "Ann" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to jest wkład włókninowy i jakie ma działanie?

wklad przenosi wode do gory i zwieksza powierzchnie parowania

> Czy plastikowe z wkładem włókninowym mają takie samo działanie
> jak kamionkowe nie lakierowane?

nie umiem tego porownac, ja mam dokladnie cos takiego:
http://www.metrox-service.com.pl/sklep/nawilz/104.ht
Kupilam w castoramie wroclawskiej
efekt jest taki, ze po powieszeniu w 3 pokojach na kaloryferze wilgotnosc
powietrza wzrosla z srednio 30 do ok 36-40%
pozdrawiam
Anka

ściany działowe
pomiar szczelin w murze
Gdzie w DC sklep z dostawą do domu sprzętu AGD?
prezent ślubny
[Gdzie] Zawias uchylny (?) do półki na buty