Pokemony czy sa niebezpieczne

1. Data: 2001-02-27 07:58:45

Temat: Pokemony czy sa niebezpieczne
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy Wasze dzieci lubia Pokemony - moje tak, ale przeczytajcie

http://www.sma.org/smj2001/febsmj01/index.htm

wynika ze juz powstala choroba pokemonowa!
przestroga?

Pozdrowienia

Piotr
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

2. Data: 2001-02-27 08:48:17

Temat: Re: Pokemony czy sa niebezpieczne
Od: "CARLOS" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisa?:Pine.GSO.4.31.0102270857440.1579-100000@doro
ta.am.torun.pl...
> [...]
> Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
> [http://www.am.torun.pl/~pekasz]

>dla mnie osobiscie te Pokemony sa straszne -
pozdr....... Carlos

3. Data: 2001-02-27 11:31:37

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> wynika ze juz powstala choroba pokemonowa!
> przestroga?

To je wylecz!!!

* p *

4. Data: 2001-02-27 11:36:49

Od: "Tomasz Bandurski" <d...@a...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
am.torun.pl...
> Witam
>
> Czy Wasze dzieci lubia Pokemony - moje tak, ale przeczytajcie

Mam ciekawa propozycje tematu bardziej swojskiego: Malyszomania- prosta
kompensacyjna fascynacja udreczonego narodu czy trans hipnotyczny wywolany
zwolnionym odtwarzaniem replayu. Brzmi niezle.
Ale wracajac ad medias res ostatnio probowalem nawet obejrzec odcinek
Pokemonow. Chyba sie zestarzalem- zawsze lublem kreskowki...

Tomasz Bandurski

5. Data: 2001-02-28 14:10:55

Od: "Magdalena Busk" <m...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> wynika ze juz powstala choroba pokemonowa!
> przestroga?

slyszalam, ze w Japonii jakies dziecko dostalo ataku padaczki, podczas
ogladania tego filmu.
mb

6. Data: 2001-02-28 14:25:11

Od: 11 <h...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Feb 2001 14:10:55 GMT
Magdalena Busk wrote:

> slyszalam, ze w Japonii jakies dziecko dostalo ataku padaczki, podczas
> ogladania tego filmu.

Nie dziecko, a kilkaset dzieci.

Ale to nie jest kwestia tego *konkretnego* filmu...
Chodzi o to, ze pulsujace z odpowiednia czestotliwoscia obrazy lub
okreslone uklady swiatel moga wywolac u niektorych osob ataki
epilepsji lub utrate swiadomosci.
Moze to wystapic nawet jesli dana osoba nigdy wczesniej nie cierpiala
na tego typu przypadlosc.

--
guess I will always hate tomorrow...
well, until it is far away.

7. Data: 2001-02-28 22:03:52

Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@c...com> wrote:

>slyszalam, ze w Japonii jakies dziecko dostalo ataku padaczki, podczas
>ogladania tego filmu.
>mb
Był kiedyś duży wątek o tym, tytuł (z pamięci) "Skodliwość tętnienia
światła". A ataki dotyczyły tylko telewizji systemu NTSC, tam jest 60
Hz i na to nałożyły się błyski strzałów i zmiany akcji, dając bardzo
niezdrowy efekt. Sporo dzieciaków dostało ataku.
--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
W wieku 90 lat adepci Tai Chi poruszają się tak samo szybko,

8. Data: 2001-03-01 17:50:17

Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...

Dzis (01,03,2001:-) okolo 18:00 w Radiu RMF FM byl taki temat:-) POdpobno w
niektorych szkolach w Polsce zabroniono dzieciakom przynosic do szkoly
gadgetow rodem z "pokemonowej manii" .... hmmm a moze ja na AM zabiore
jakiegos pokemona.... ciekaie by bylo...:-P

LiBi -student med.
Cytaty zostaly pociete tendencyjnie, a odpowiedzi nie
uwzgledniaja innego niz moj punkt widzenia:)

Zmętnienie rogówki u noworodka
antykoncepcja.
ospa u doroslych
ospa a sex